2017. június 26. | János
16° calendar-image 32°
Eger.hu
Kedvezmények a Szallas.hu-n...
Minden Egri Csillag márkajelzéssel...
Nyári programok a Kis Dobó téren
Koncertek és zenés programok a Kis Dobó...
Hotel Flóra***
Csomagajánlatok.
Garantált programok Egerből
Garantált autóbuszos utazások Egerből...
10 dolog, amit még nem láttál...
Vagy csak nem ismerted a különleges...
AKTÍVAN EGERBEN
Aktív kikapcsolódás Egerben és a város...
7 romantikus egri helyszín
A 7 legromantikusabb egri és Eger...

2016. március 11. - 2017. december 31.

A 7 legromantikusabb egri és Eger környéki helyszín.

Eger az ország egyik legromantikusabb városa. A történelmi utcák meghitt hangulata és a szebbnél-szebb látnivalók önmagukban is képesek elvarázsolni az ide érkezőket, ha azonban kedvesünkkel keressük fel az ezer éves várost, még csodálatosabb élményben lehet részünk. Alább összegyűjtöttük Eger és-környékének legromantikusabb pontjait!

1. Érsekkert

Biztos választás a szerelmeseknek a város legnagyobb parkja, az Érsekkert! Hangulatunktól függően patakparti-, csendes réti-, tavirózsás-kőhidas-, valamint elegáns szökőkúti helyszínekből is választhatunk, de egy biztos, a szépség magával ragadó. A gondozott park nem csak nappal, de este is kiváló ötlet! Itt található a város egyik legnagyobb szórakozóhelye - a Liget Dance Hall-, ahol minden péntek este óriási buli vár mindenkit.

2. Almagyar Érseki Szőlőbirtok

Eger közelében is találhatnak elbűvölő helyszíneket a szerelmesek! Jó példa erre a közvetlenül a város határa mellett fekvő Almagyar Érseki Szőlőbirtok. Napfény, víz, szőlőtőkék, ízletes borok, Csernus doki híres kávé-különlegessége, háziszörp és limonádé. Hol máshol, mint a venyigék között, a méltóságos Nagy-Eged hegy lábánál. Az élmény még fokozható. Itt lehetünk rendhagyóak, felfedezhetjük az egri borvidéket lóhátról, séta-repülővel vagy egy vagány, békebeli dzsipen utazva. www.almagyar.hu

3. Gyógypark és Török fürdő
A francia parképítészet jegyeit magán viselő Dr. Agyagási Dezső gyógypark a város fürdő-negyedében található, az uszodák és a Török fürdő szomszédságában. Gyönyörű tér, szökőkút, forrásvíz és virágillat... A lényeg még csak most jön! Feltétlen mártózzunk meg a nemrég felújított Arnaut Pasa 500 éves fürdőjében, pazar élményben lesz részünk. A folyamatosan feltörő forrásvíz lágy és selymes, a környezet elegáns, a milliónyi mozaikokból kirakott aranykupola kápráztató. Lubickoljunk, vagy vegyünk egy igazi török masszázst – hammam névre hallgat - az élmény felejthetetlen lesz. http://egertermal.hu/araink/2012-06-07-09-59-01/wellness

4. Pasa Sátra
A város szívéből, a Servita utcáról induló várfal sétányon gyönyörű egri panoráma tárul elénk. A sétány környezetére is érdemes azonban időt szánni! A déli ponton (Servita út) találhatunk egy hamisítatlan korabeli török sátrat a „Pasa sátrát". Ez igazi hely a lazulásra: pihe-puha keleti szőnyegeken, puffok és párnák között vízipipázhatunk, sütizhetünk, ejtőzhetünk a keleti világ édes-fűszeres hangulatában. http://www.egripasasatra.com/

5. Brancs Kávé és Borkert
A várfalsétány északi pontjánál található a város egyik leg-extravagánsabb kiülős – beszélgetős – kóstolós – koncertes helye: a Brancs Kávé- és Borkert. Igazi chill-out hangulat vár itt bennünket, Gárdonyi Géza egykori házának kertjében, ősfák és színes lampionok között isteni kávéval, limonádéval, borokkal kísérve. www.facebook.com/BrancsEger

6. Végvári vitézek tere
Szerencséjük van az Egerben romantikázóknak, nemrégiben új helyszín nyílt a számukra. A belvárosi rehabilitáció keretében 2015-ben átadott tér az egyik legegyedibb hangulattal bír a belvárosban. Ide került Kisfaludy Strobl Zsigmond izgalmas lovas szobra, de az igazi karaktert a patakhoz levezető lépcsős terasz jelenti. A víz közelsége és a szemközti árkádos épület látványa hangulatos miliőt teremt. Üljünk ki egy fagylalttal, vagy limonádéval a lépcsőkre és beszéljük meg az élet nagy dolgait! Vagy cselekedjünk épp ellenkezőleg, zárjuk ki a világot és élvezzük a hangulatot!

7. Szilvásvárad
Kicsit messzebb haladva a várostól, Egertől 25 kilométerre található Szilvásvárad. Az itt található Szalajka-völgy rengeteg programlehetőséget kínál. Üljünk kisvonatra, pattanjunk biciklire, tegyük próbára bátorságunkat a felnőtteknek is számos izgalmas pályával rendelkező kalandparkban, vagy csak egyszerűen fogjuk meg párunk kezét és sétálgassunk a gyönyörű fátyol vízesés mentén. Ha pedig már ott járunk, feltétlenül próbáljuk ki a frissen, helyben készített füstölt pisztrángot!