Magánszemélyek elektronikus ügyintézéséről
A nagytömegű iratok postai kiküldése során felmerülnek olyan jogos adózói igények, hogy szeretnék a jövőben, nagyobb számban elektronikusan tartani a kapcsolatot az önkormányzati adóhatósággal vagy más közigazgatási hatóságokkal, hivatalokkal, illetve elektronikus úton fizetni az adókat, díjakat. Ezzel teljes mértékben megszüntethető a papír alapú ügyintézés!
Mindenki számára fontos lehet, hogy egyre többen – főként magánszemélyek - éljenek az elektronikus ügyintézés lehetőségével, hiszen ez olcsóbbá, egyszerűbbé és hatékonyabbá teszi az ügyintézést, mind a kormányzati, mind az önkormányzati ügyintézésben.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. évtől van arra lehetőség, hogy a papír alapú kapcsolattartást felváltsa az elektronikus ügyintézés (erről több tájékoztató anyag is olvasható honlapunkon) adóügyekben is.
Ez azért is hasznos, mert gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést tesz lehetővé (a nap 24 órájában intézhetik ügyeiket, nem kell a tértivevényes levelekért a postára menniük, lekérdezhetik ügyeiket, bevallásaikat, számlaegyenelegeiket, fizethetnek elektronikusan otthonról is stb.).
Az elektronikus ügyintézés módjáról részletesen itt tájékozódhat.
Eger, 2020. február hó
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága