Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 26. | Karácsony

Elektronikus fizetés lehetősége

Létrehozva: 2021. március 10.  |  Utoljára frissítve: 2021. március 10.

Önkormányzati adóhatóságunk teljes egészében biztosítja adóügyekben az elektronikus ügyintézést, így otthonról minden ügy indítható és intézhető.


Az Elektronikus Önkormányzati Portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, adatbejelentéseiket, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat az önkormányzatunknál.

 

Az E-önkormányzati portál működésének és használatának tájékoztatókat ITT találja!

 

A szolgáltatás használatának feltételei: Rendelkeznie kell KAÜ-regisztrációval (ügyfélkapuval), hogy be tudjon lépni a portálra, valamint igénybe vehesse a beküldéssel kapcsolatos elektronikus szolgáltatásokat.

 

Lépjen be a portálra. Ehhez a nyitó oldalon kattintson az ÜGYINDÍTÁS BEJELENTKEZÉSSEL gombra, majd végezze el a KAÜ-azonosítást.

 

Amennyiben fizetés előtt szeretné megtekinteni aktuális adóegyenlegét, azt az ADÓEGYENLEG LEKÉRDEZÉS menüpontnál tudja megtenni. Itt PDF-formátumban el is tudja azt menteni. Javasoljuk ebben az esetben a „Részletes" típus használatát.

 

Adófizetési kötelezettségeinek lekérdezéséhez kattintson az ADÓK, DÍJAK ILLETÉKEK BEFIZETÉSE- menüpontra. A szolgáltatás használatával adóügyeiben, elektronikus ügyintézési csatornán keresztül, VPOS-megoldással – internetes bankkártyás fizetés lehetőséggel - fizethet. Az E-önkormányzat portál bal oldali menüsorában található ADÓK, DÍJAK, ILLETÉKEK BEFIZETÉSE menüpontnál tudja az elektronikus fizetést elvégezni. Egy tranzakcióval akár több tételt is be tud fizetni.

 

További részletekről ITT olvashatnak!

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóság arra kéri Tisztelt Ügyfeleit, hogy a következő hetekben elsősorban elektronikus úton, e-mailben, illetve telefonon lépjenek kapcsolatba munkatársainkkal. Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb a helyi adóügyek intézése. A gazdálkodó szervezeteknek és az egyéni vállalkozóknak egyébként is kötelező az elektronikus út, a magánszemélyek pedig szabadon dönthetnek, hogy élnek-e a digitalizáció adta lehetőségekkel.

 

Köszönjük, hogy adókötelezettségek betartásával és adófizetéseikkel hozzájárulnak Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez.

 

Eger, 2021. március 10.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!