Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóságánál intézhetők a helyi adóügyek, itt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség.
Ez összhangban más hivatalok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.
Az adóügyek intézésekhez időpontot a http://onlineado.eger.hu menüpont alatt foglalhat.
A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű az E-önkormányzati portál elektronikus szolgáltatásait használni. Ennek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Az Önök segítsége érdekében 2021. március 1-jétől elindítottuk ONLINE időpont foglaló rendszerünket, melynek segítségével kényelmesen, otthonról tudnak időpontot foglalni ügyfélszolgálatunkra. Első lépésként az Önök által használt internetböngésző segítségével az alábbi címen érhető el az időpontfoglaló rendszer:
Az időpontfoglalási szolgáltatást a Név, Adóazonosító (vagy egy tetszőleges 10 jegyű szám), valamint E-mail cím adatok megadásával lehet használni. Belépéshez szíveskedjen megadni a kért adatokat, majd kattintson a „Belépés" gombra.
További részletekről ITT OLVASHATNAK az érdeklődők.
Tájékoztatjuk, hogy helyi adóügyekről további részletes információkat honlapunkon találnak! ( www.eger.hu ADÓÜGYEK menüpontban)
Eger, 2021. március 1.
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága