Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 26. | Karácsony

Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez

Létrehozva: 2021. március 02.  |  Utoljára frissítve: 2021. március 03.

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóságánál intézhetők a helyi adóügyek, itt a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség.


Ez összhangban más hivatalok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.

 

Az adóügyek intézésekhez időpontot a http://onlineado.eger.hu  menüpont alatt foglalhat.

 

A veszélyhelyzet ideje alatt a gyors és rugalmas ügyintézéshez célszerű az E-önkormányzati portál elektronikus szolgáltatásait használni. Ennek elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

 

Az Önök segítsége érdekében 2021. március 1-jétől elindítottuk ONLINE időpont foglaló rendszerünket, melynek segítségével kényelmesen, otthonról tudnak időpontot foglalni ügyfélszolgálatunkra. Első lépésként az Önök által használt internetböngésző segítségével az alábbi címen érhető el az időpontfoglaló rendszer:


http://onlineado.eger.hu

 

Az időpontfoglalási szolgáltatást a Név, Adóazonosító (vagy egy tetszőleges 10 jegyű szám), valamint E-mail cím adatok megadásával lehet használni. Belépéshez szíveskedjen megadni a kért adatokat, majd kattintson a „Belépés" gombra.

 

További részletekről ITT OLVASHATNAK az érdeklődők.

 

Tájékoztatjuk, hogy helyi adóügyekről további részletes információkat honlapunkon találnak! ( www.eger.hu    ADÓÜGYEK menüpontban)

 

Eger, 2021. március 1.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!