Igazgatási szünet
Igazgatási szünet a Hivatalban és az Adóirodán (2024. július 22. napjától - 2024. július 26. napjáig)
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése 89/2024. (II.22.) számú közgyűlési határozata alapján a Hivatal 2024. évi munkarendjében igazgatási szünetet rendelt el, mely 2024. július 22. napjától - 2024. július 26. napjáig tart. Az igazgatási szünet ideje alatt a személyes ügyfélfogadás is szünetel!
Az elektronikus ügyintézés az igazgatási szünet teljes időtartama alatt is elérhető, így az adózók/ügyfelek zavartalanul tudják ügyeiket elektronikusan indítani.
Az Elektronikus Önkormányzati Portál https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap az önkormányzati igazgatásban az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne, innen indíthatóak az ügyek, beadványok, bevallások, kérelmek, illetve lekérdezések vagy akár az adófizetés is.
Az online ügyintézéshez szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás. Minden olyan ügy intézhető elektronikusan is, amelyben az ügyfél személyes megjelenésére nincs szükség, illetve ahol az nem kizárt.
Az Elektronikus Önkormányzati Portálon megtalálható nyomtatványokról, űrlapokról (elektronikus vagy papír alapú ügyintézéshez) honlapunkon itt olvashatnak bővebben tájékoztatót: https://eger.hu/public/uploads/2024-01-10-az-e-portalon-megtalalhato-nyomtatvanyok_659f963ad5a30.pdf
Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy amennyiben halaszthatatlan ügyekben igazolást, hatósági bizonyítványt szeretnének kérni vagy egyéb más kérelmet, ügyet szeretnének intézni, úgy legyenek figyelemmel az igazgatási szünet időpontjára is.
Előre is köszönjük szíves megértésüket!
Eger, 2024. július hó
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága