Megújult a szálláshelykezelő szoftver
2020. szeptember 1-jétől megújult az Én Vendégszobám egyszerűsített vendégnyilvántartó alkalmazás, és VENDÉGEM néven működik tovább.
A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ 2019-es indulása gyökeres változást hozott a turisztikai szektor digitalizációjában. A Magyar Turisztikai Ügynökség által ingyenesen biztosított Az Én Vendégszobám alkalmazás használatával alig pár hónap alatt több mint 29.000 szálláshely-szolgáltató lépett be a digitális vendégkezelés világába, és teljesíti napi elektronikus adatszolgáltatási kötelezettségét. A felhasználói visszajelzések alapján, és a turisztikai szakmát érintő új kihívásokhoz igazodva a szoftver fejlesztése egy újabb mérföldkőhöz érkezett a modernitás és a megújulás útján. 2020. szeptember 1-jétől az Én Vendégszobám egyszerűsített vendégnyilvántartó alkalmazás VENDÉGEM néven működik tovább.
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) eddigi legátfogóbb fejlesztése a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK), amelynek megalkotásakor az egyik fő cél az volt, hogy a szálláshely szektor versenyképességét növelje a digitalizáción keresztül. Az MTÜ a maximum 8 szobával és bennük összesen 16 férőhellyel rendelkező szálláshelyek számára ingyenes vendégnyilvántartó alkalmazást is biztosít. Az Én Vendégszobám szoftver a vendégadatok és a foglalások kezelésére, egyúttal a napi NTAK-adatszolgáltatás teljesítésére is képes.
Az új névre való áttérés egyszerű és zökkenőmentes. A régi oldal automatikusan továbbküldi a felhasználót az új oldalra, a vendegem.hu-ra. Belépni ugyanazzal a felhasználó névvel és jelszóval lehet, mint korábban, és minden, eddig rögzített adat továbbra is elérhető marad, a megszokott funkciók változatlanul működnek tovább. A név változásával együtt megújul az alkalmazás információs oldala és teljes arculata is. Az info.vendegem.hu honlap fiatalos lendülettel és áttekinthető tartalommal várja az érdeklődőket. / https://info.vendegem.hu/#segedletek /
A szálláshelykezelő szoftver mobilapplikáción is elérhető, mind az AppStore-ban mind a Google Play áruházban. Az VENDÉGEM alkalmazást az áruházakból szükséges letölteni, majd az eddig használt felhasználó névvel és jelszóval lehet ugyan úgy belépni, mint korábban.
Az új elnevezésű alkalmazásban minden korábban rögzített adat megtalálható marad. A VENDÉGEM névre való átállással kapcsolatban is az Ügyfélszolgálat fogadja a megkereséseket a hét minden napján, 0-24 óra között, a 06-1-550-1855-ös telefonszámon, valamint a turisztika@1818.hu e-mail címen.
Eger, 2020. szeptember hó
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága