Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 23. | Viktória

Nem volt elérhető az E-önkormányzati portál

Létrehozva: 2020. január 16.  |  Utoljára frissítve: 2020. január 16.

Január 15-én – a bevallási ás adatbejelentési határnap miatt - sok bejelentés érkezett önkormányzati adóhatóságunkhoz, hogy az E-Önkormányzati portál az alábbi hibaüzenetet jelezte és nem működött rendeltetésszerűen, ezáltal az űrlapokat kiválasztó adózóknál nem volt lehetséges ügyet intézni, beküldeni.


" Tisztelt Felhasználó!

A keresett oldal jelenleg nem elérhető. Kérjük látogasson vissza később.

Szíves megértésüket és türelmét köszönjük. "

 

A Portál az önkormányzati ASP rendszer ügyintézésre szolgáló honlapja. A Portált a Magyar Államkincstár Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztálya működteti, és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt üzemelteti.

 

A hiba nem Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóságánál volt, hiszen a szolgáltatás más településeken sem volt elérhető.

 

Köszönjük a bejelentéseket és a hibát azonnal jeleztük a Magyar Államkincstár felé, így estére a Portál szolgáltatás ismét elérhetővé vált. Kérjük, hogy ha hasonló hibát észlelnek, úgy ezt az Adó Iroda felé szíveskedjenek bejelenteni. A bejelentését az önkormányzat hivatalos elérhetőségén e-mail-en vagy munkaidőben telefonon tehetik meg.

 

E-mail cím: ado@ph.eger.hu

Telefonszám: +36 (36) 523-700

 

Köszönjük szíves megértésüket és türelmüket!

 

Eger, 2020. január 15.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!