Ugrás a fő tartalomhoz
2024. november 25. | Katalin

Tájékoztató az Értesítési tárhely kezeléséről

Létrehozva: 2018. április 10.  |  Utoljára frissítve: 2019. április 02. eger 

2018. január 1-től Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága előtt az adóügyek teljes eljárási folyamata (pl.: helyi adóval, gépjárműadóval, eljárási illetékkel kapcsolatos ügyek, stb.) a gazdálkodó szervezetek számára (ide tartoznak az egyéni vállalkozók is) kizárólag elektronikus úton intézhető.


Mindez azt jelenti, hogy 2018. január 1-jét követően az Önkormányzati Adóhatóság előtt indult adóügyekben az Önök tárhelyeire - cégkapu, KÜNY tárhely - történik a levelezés, ezért kérjük Önöket, hogy feltétlen nézzék elektronikus levelezésüket, elektronikus tárhelyeiket, melynek használatához az alábbiakban szeretnénk segítséget nyújtani Önöknek.

 

Az Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóságától érkező értesítések a tarhely.gov.hu felületen keresztül érhetők el. Belépni ügyfélkapus azonosítással, elektronikus személyi igazolvánnyal illetve telefonos azonosítással lehetséges.

 

 

Ügyfélkapus azonosítás esetén meg kell adni a Felhasználónevét illetve jelszavát.

 

Belépés után az Értesítési tárhelyen belül láthatók az értesítések. Amennyiben több tárhely hozzáféréssel rendelkezik (pl. cégkapu), a felhasználóneve melletti legördülő listából választhat.

 

A beérkezett dokumentum letöltéséhez jelölje be a Feladó neve előtti jelölőnégyzetet. Amennyiben mindent le szeretne tölteni a Letöltés előtti jelölőnégyzettel kezdeményezheti.

 

Miután a Letöltésre kattintott, megjelenik egy ablak, a még le nem mentett dokumentumok esetén csak a Megtartás opció aktív. A Dokumentum letöltése gombra kattintva mentheti a kijelölt dokumentumokat saját eszközére.

 

A megjelenő párbeszédablakban meghatározhatja, mit csináljon az operációs rendszer a fájllal. Környezettől függően a megfelelő mappába helyezi el, illetve a fájltípushoz hozzárendelt alkalmazással nyitja meg.

 

 

Letöltés után a rendszer további műveleteket biztosít. Megtartás esetén az értesítés 30 napig örződik meg, utána törlődik. A Törlés opció azonnali és végleges törlést jelent. Az Áthelyezés tartós tárba lehetőséget választva az értesítési tárhelyen őrízheti meg dokumentumait.

 

Köszönjük, hogy jelen tájékoztatónkat megtekintette és amennyiben további kérdései lennének, úgy az alábbi elérhetőségeken informálódhat.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága

 

Ügyfélfogadás helye: Eger MJV Polgármesteri Hivatal, Eger, Dobó István tér 2.

Ügyfélfogadás időpontjai: Hétfő: 9.00-16.00, Kedd: 9.00-16.00,

Szerda: 9.00-17.00, Csütörtök: 9.00-16.00

E-mail cím: ado@ph.eger.hu

Honlap cím: www.eger.hu; http://ado.eger.hu

 

ePapír benyújtás: Címzett: EGER MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA

Témacsoport: Önkormányzati igazgatás, Ügytípus: Adóügyek. 

 https://epapir.gov.hu/

 

 

 

 

 

 

 

 



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!