Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 25. | Karácsony

Változik az ügyfélfogadás rendje

Létrehozva: 2020. november 12.  |  Utoljára frissítve: 2020. november 12.

A veszélyhelyzet bevezetése miatt változik Egerben a személyes ügyfélfogadás az önkormányzati adóhatóságnál


Kérjük, hogy a koronavírus járvány megelőzése érdekében az infokommunikációs (internet, telefon) eszközöket szíveskedjenek igénybe venni, és lehetőség szerint kerüljék a személyes megjelenést és ügyintézést!

 

Folyamatosan növekedik Egerben és környékén is a fertőző megbetegedések száma, így a személyes ügyfélfogadást szerdai napokon /09.00-17.00/ biztosítja az önkormányzati adóhatóság.

 

Előzetes időpont egyeztetésre – akár három hétre előre is - a központi telefonszám felhívását követően van mód +36 (36) 523-700.

 

III. Ügyfélfogadásra vonatkozó szabályok.

1. A Hivatalba személyes ügyintézés céljából érkező ügyfelek testhőjének ellenőrzése belépéskor minden esetben kötelező a portaszolgáltatokon. Ugyancsak kötelező a kizhelyezett kézfertőtlenítők használata.

2. A szájmaszk viselése az ügyintézés teljes időtartama alatt ötelező.

3. Ügyfélfogadási nap: szerda. A Hivatalba kizárólag előzetesen egyeztetett időpontra érkezhetnek ügyfelek.

4. Az ügyintézésre várakozók a Hivatal épületeinek előterében (aula), valamint az épületek előtt tartózkodhatnak - 1,5-2 méteres távolság tartásával.

 

Felhívjuk a figyelmet, hogy az elektronikus ügyindítás, e-fizetés nem csupán az ügyfelek számára jelent biztonságos ügyintézési lehetőséget, de az ügyintézőink számára is. Az önkormányzati adóhatóság teljes egészében biztosítja adóügyekben az elektronikus ügyintézést, így otthonról minden ügy indítható és intézhető.

 

Az Elektronikus Önkormányzati Portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, adatbejelentéseiket, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat az önkormányzatunknál. Bővebben a részletekről honlapunkon olvashatnak / https://www.eger.hu/hu/adougyek/  .

 

Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval összefüggő nyomtatványt szeretnének, elsősorban használják a Portált, illetve honlapunkat.

 

Ha információt szeretnének, hívhatják +36 (36) 523-700 központi telefonszámunkat és munkaidőben kollégáink készéggel állnak az Önök rendelkezésére!

 

Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett ügyfél. E-mail cím: ado@ph.eger.hu

 

Ha Önök nem elektronikus ügyintézésre kötelezettek és valamilyen űrlapot, nyomtatvány, csekket szeretnének papír alapon megkapni, úgy javasoljuk, hogy ezt is személyes jelenlét nélkül kérjék, említett honlapokról letöltve, telefonon vagy emailen! Szükség esetén a kérést sima postai küldeményben teljesítjük Önöknek.

 

Köszönjük, hogy adókötelezettségek betartásával és adófizetéseikkel hozzájárulnak Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez. Továbbra is jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek, munkatársaiknak és családtagjainak egyaránt!

 

Eger, 2020. november 12.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!