Változik az ügyfélfogadás rendje
2021. február közepétől bővített félfogadási időben fogadnak személyesen is ügyfeleket az önkormányzati adóhatóságnál
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága felhívja a lakosság és a vállalkozások figyelmét, hogy 2021. február 15-től önkormányzati adóügyekben a hivatali személyes ügyfélfogadás ismét teljes egészében elérhető, munkatársaink készséggel állnak az Önök rendelkezésére.
A személyes ügyintézéshez – a veszélyhelyzet megszűnéséig - előzetes időpontfoglalásra van szükség. Előzetes időpont egyeztetésre a központi telefonszám felhívását követően van mód +36 (36) 523-700, de rövidesen erre elektronikus felület is rendelkezésre fog állni.
Ügyfélfogadás helye: Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal, Eger, Dobó István tér 2.
Ügyfélfogadás időpontjai:
Hétfő: 9.00-16.00,
Kedd: 9.00-16.00,
Szerda: 9.00-17.00,
Csütörtök: 9.00-16.00
Ugyanakkor továbbra is kérjük Tisztelt Adózóinkat/Ügyfeleinket, hogy adóügyeiket elsősorban elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül szíveskedjenek intézni!
További részletekről ITT olvashatnak.
Köszönjük, hogy adókötelezettségek betartásával és adófizetésével hozzájárul Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez.
Eger, 2021. február 08.
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága