Bővült a Call Center
Országos ügyfélszolgálati központtá bővült a Magyar Államkincstár egri Call Centere. Augusztustól már 42 munkatárs fogadja az ügyfelek telefonjait. A fejlesztéstől hatékonyabb működést várnak a szakemberek.
Megújult környezetben és kibővült kapacitással működik Egerben augusztustól a Magyar Államkincstár Call Centere. 15 fővel bővülve, már 42-en válaszolnak az ügyfelek hívásaira, az egész országból irányítanak ide ügyfeleket majd, Eger igazi központtá válik. A modernizált ügyfélszolgálat átadásán a MÁK februárban megválasztott elnöke elmondta: olyan szolgáltatásokat szeretnének nyújtani, ami a modern államot jellemzi és minden ügyfél számára elérhető.
14 millió forintból bővítették az egri központot, e mellett egy oktatótermet is kialakítottak – hangsúlyozta Zay Ferenc, a megyei igazgatóság elnöke. Mint mondta, a tervek szerint itt szintén az ország több pontjáról érkező szakembereknek tartanak a jövőben képzéseket. Az átadón részt vett Banai Péter Benő, államháztartásért felelős államtitkár is, aki hangsúlyozta: a Call Center bővítése kiváló példa a lakossági igények és a kormányzati szándék találkozására; egyre bővül a GYES és GYED extra valamint a babakötvények iránti érdeklődés, többek között ezeket is hatékonyabban szolgálja majd ki a kibővült intézmény.
Éves szinten egyébként 2,5 millió hívás fut be a Magyar Államkincstár Call Centerébe és több mint tízezer e-mailre kell válaszolniuk az itt dolgozóknak. Ez az egyre növekvő kihasználtság a szakemberek szerint csak nőni fog a bővítés nyomán.