Városüzemeltetési Iroda
Közzétételi egység: A szerv alaptevékenysége, feladat-, és hatásköre
varosuzemeltetesiiroda[kukac]ph.eger.hu
+36/36/523-742
Tóthné Németh Barbara irodavezető
3300 Eger, Dobó István tér 2.
nemeth.barbara[kukac]ph.eger.hu
Tel.: +36/36/521-934
Csató Eszter ügykezelő
3300 Eger, Dobó István tér 2.
csato.eszter[kukac]ph.eger.hu
el: +36/36/523-742
Vizin-Szabó Tünde pénzügyi koordinátor
3300 Eger, Dobó István tér 2.
szabo.tunde[kukac]ph.eger.hu
Tel: +36/36/523-700/840
Hatályos : 2025. március 1-től
1./ Biztosítja az Urbanisztikai Bizottság működéséhez szükséges ügyviteli, adminisztrációs feltételeket, végzi az előterjesztések, tájékoztatóik szakmai előkészítését és végrehajtja az iroda feladatkörébe tartozó testületi döntéseket.
2./ Az Integrált Településfejlesztési Program eljárásrendje keretében a döntés-előkészítési folyamat – teljes egészében elkülönítve a programvégrehajtástól – a Polgármesteri Hivatal Városüzemeltetési Irodája feladata. Az Iroda nem vesz részt a programmenedzsmentben. Az Iroda a döntés-előkészítési feladatokat látja el, munkájába bevon más szakirodákat is. Az ITP végrehajtásával kapcsolatos döntés -előkészítési feladatok ennek megfelelően:
a) A beruházási programjavaslat kialakításával meghatározza a projektek szakmai és műszaki tartalmát, a lehetséges alternatívákat, szükség szerint tanulmánytervet készíttet a döntési változatok kialakítása érdekében.
b) A kialakult beruházási programjavaslatokat egyezteti a Kabinet Irodával.