Vezetői munkakör EKVI
Egri Közszolgáltatások Városi Intézménye magasabb vezetői megbízásnak minősülő igazgatói munkaköre betöltésére
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata - a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) és a 77/1993. (V. 12.) Kormányrendelet alapján – pályázatot hirdet az Egri Közszolgáltatások Városi Intézménye magasabb vezetői megbízásnak minősülő igazgatói munkaköre betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama:
A vonatkozó rendelkezések alapján határozatlan időre szóló közalkalmazotti jogviszony, végzettségének, szakképzetségnek megfelelő munkakörrel. (Magasabb vezetői beosztás ellátására szóló kinevezést az kaphat, aki a munkáltatóval közalkalmazotti jogviszonyban áll, vagy a megbízással egyidejűleg közalkalmazotti munkakörbe kinevezhető).
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama:
A vezetői megbízás határozott időre: 2021. szeptember 1.-től 2026. augusztus 31.-ig szól.
A munkavégzés helye: 3300 Eger, Bem u. 3.
A beosztáshoz tartozó, a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Irányítja, vezeti és ellenőrzi az intézményt, felelős az államháztartási törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII.31.) Korm. rendeletben foglaltak alapján az Egri Közszolgáltatások Városi Intézménye által ellátandó feladatok végrehajtásáért, az intézmény éves költségvetésének előirányzatai tekintetében a gazdálkodással, könyvvezetéssel és az adatszolgáltatással, továbbá az intézmény működtetésével, üzemeltetésével, a vagyon használatával, védelmével kapcsolatos feladatok végrehajtásáért. Gazdasági intézkedéseket hoz, koordinálja és ellenőrzi a gazdasági szervezetben dolgozók munkavégzését.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény és a 77/1993. (V. 12.) Korm. rendelet előírásai az irányadók.
Pályázati feltételek:
pénzügyi-számviteli vagy műszaki, felsőoktatásban szerzett szakképzettség
legalább öt éves költségvetési intézmény-vezetői gyakorlat,
cselekvőképesség,
a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20. § (2), (2c) - (2e) bekezdés szerinti kizáró okok hiánya,
a magyar nyelv anyanyelvi szintű ismerete,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• B kategóriás jogosítvány,
• gazdasági és műszaki felsőoktatásban szerzett szakképzettség együttes megléte
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• az intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó, helyzetelemzésen alapuló programját,
• az iskolai végzettségről és szakképzettségről szóló nyilatkozatot, amely tartalmazza az okiratot kiállító intézmény megnevezését, az okirat számát, az okirat kiállításának dátumát (az eredeti okiratot a pályáztatási eljárás során be kell mutatni),
• az 5 éves költségvetési-intézmény vezetői gyakorlat igazolását,
• szakmai életrajzát,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványának adatait: okmányszám, kiállítás dátuma, erkölcsi bizonyítvány kérelem azonosítója (az eredeti okiratot a pályázati eljárás során be kell mutatni)
A Kjt. 20. § (4) bekezdés alapján a közalkalmazotti jogviszonyt létesíteni szándékozó személy hatósági bizonyítvánnyal igazolja, hogy büntetlen előéletű, továbbá, hogy nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, és vele szemben nem állnak fenn a (2d) és (2e) bekezdésben foglalt kizáró okok.
• arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy
a. a pályázat tartalmát az elbírálásban részt vevő személyek megismerhetik, továbbá a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
b. a közgyűlés nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálását
c. a jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítését vállalja,
d. vele szemben a Kjt. 41. §-ában szereplő összeférhetetlenség nem áll fenn,
e. cselekvőképességét érintő gondnokság alatt nem áll.
A pályázat benyújtásának határideje: A pályázat benyújtásának határideje a Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal KÖZIGÁLLÁS internetes oldalán történő közzétételt követő 30. nap.
A pályázati felhívás Eger MJV Önkormányzata internetes honlapján (www.eger.hu) is közzétételre kerül.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot mellékletekkel együtt, 1 nyomtatott példányban és 1 db elektronikus adathordozón kell benyújtani, postai úton, ill. személyesen Eger Megyei Jogú Város Jegyzőjéhez 3300 Eger, Dobó I. tér 2. címre. Kérjük a borítékon feltüntetni az alábbiakat: „EKVI intézményvezetői pályázat".
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázókat a Kjt. előírásai szerint létrehozott bizottság hallgatja meg, ezt követően a pályázatokról Eger Megyei Jogú Város Közgyűlése dönt.
A pályázat elbírálásának határideje 2021. augusztus 31.
A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információ kérhető: Dr Nagy-Holló Eszter jogi irodavezetőtől ügyfélfogadási időben a 36/523-775-es telefonszámon.