Védelmi intézkedések a Polgármesteri Hivatalban
Eger megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalára vonatkozó Koronavírus járvány elleni védelmi intézkedések
1/2022. (II.10.) számú jegyzői utasítás a koronavírus járvány elleni védelmi intézkedésekről
Eger Megyei Jogú Város Jegyzője a jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 23. § (4) bekezdésének j) pontjában kapott felhatalmazása alapján a koronavírus járvány elleni védelmi intézkedések megtétele érdekében az alábbiakat rendelem el Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában.
I. Munkavégzés a Hivatalban
1. A munkahelyre történő megérkezést, visszaérkezést követően és napközben több alkalommal javasolt a kézfertőtlenítés, amelyet a Hivatal biztosít.
2. Az ügyfélfogadás során, minden ügyfél után kötelező kézfertőtlenítő használata.
3. A Polgármesteri Hivatal minden dolgozója (beleértve a védőoltással rendelkezőket is) teljes munkaidőben (azaz az ügyfélfogadási időben és azon kívül is) köteles a Hivatal közös tereiben (folyosókon, tanácskozó termekben, mosdó helyiségekben stb.), továbbá az ügyfélfogadási időben az ügyféltérben a szájat és az orrot is eltakaró maszkot használni.
4. Az oltással nem rendelkező foglalkoztatottak (ideértve a vírusfertőzésen átesett, de be nem oltottakat is), kötelesek a Hivatal teljes területén, az irodákban is, teljes munkaidőben, folyamatosan a szabályszerű maszkhasználatra.
5. Az ügyfélfogadásra szolgáló helyiségeket, a Hivatali közlekedő tereket, közösségi mosdókat az ügyfélfogadást követően a következő napi munkavégzés kezdetéig fertőtleníteni kell.
6. Az irodahelyiségek fertőtlenítéséről az Ellátási Csoport munkatársai heti egy alkalommal kötelesek gondoskodni az ajtó és ablakkilincsek, az asztalok felületének, székek karfájának letisztításával.
7. Az irodahelyiségek napi többszöri szellőztetéséről a bent dolgozók kötelesek gondoskodni.
8. A megbeszéléseken biztosítani kell a 1,5 méteres védőtávolságot.
9. A megbeszéléseket követően a megbeszélést szervező köteles a szellőztetésről gondoskodni, az Ellátási Csoport munkatársai pedig a helyiséget másnapra fertőtleníteni.
II. Ügyfélfogadás a Hivatalban
1. Az ügyfelek a Hivatalba kézfertőtlenítés után, orrot és szájat eltakaró maszkban léphetnek be, amelyet a Hivatalban való tartózkodásuk alatt kötelesek folyamatosan, szabályosan viselni.
2. A Hivatal Dobó István tér 2. szám alatti épülete esetében az ügyintézésre várakozás a Hivatal aulájában történik. Az ügyfélhívó jelzése alapján az ügyintézők orrot és szájat eltakaró maszkban kötelesek az ügyfeleket ügyintézésre az irodájukba vezetni.
3. Az ügyfelek fogadása során is biztosítani kell a 1,5 méteres védőtávolságot az ügyintéző és az ügyfél között.
III. Az ügyfélfogadás rendje a Hivatalban
1. Az ügyfélfogadás általános rendje az alábbi:
Hétfő: 13-16 óra
Szerda: 8-12 óra és 13-17 óra
Péntek: 8-12 óra
2. Az Adó Iroda ügyfélfogadási rendje a helyi adóügyekben és szálláshely-üzemeltetési engedélyekkel kapcsolatban a következő:
Hétfő: 9-16 óra
Kedd: 9-16 óra
Szerda: 9-17 óra
Csütörtök: 9-16 óra
3. Az Adó Irodán a Hagyatéki ügyek intézése a Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje szerint történik.
4. A fertőzés veszélyének csökkentése, a zsúfoltság elkerülése és az ügyintézés tervezhetősége érdekében az ügyfelek részére minden munkatárs javasolja az előzetes időpontfoglalást.