Ügyintézés veszélyhelyzet idején
A polgármesteri hivatal és az önkormányzat szakirodái minimális kapacitással működnek, a hivatal munkatársainak többsége otthoni munkavégzésre állt át, ehhez a technikai feltételek biztosítottak.
Dr. Andráskó Dénes jegyző utasításának értelmében
Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában kizárólag a polgármester, általános alpolgármester, jegyző, aljegyző, irodavezetők, irodánként- valamint ügyfélszolgálatonként egy fő ügyintéző továbbá azon munkatársak tartózkodhatnak, akiknek a távmunkavégzése nem biztosítható. A hivatali telefonszámok át lettek irányítva, azaz minden ügyintéző elérhető telefonon, a szokásos telefonszámokon, valamint e-mailben.
A hivatal ügyfélfogadási szolgálatain egy időben maximum egy ügyfél tartózkodhat. Az ügyfél – a fertőzésveszély csökkentése érdekében – kézfertőtlenítést követően léphet be az ügyfélszolgálati helyiségbe.
A korlátozások enyhítése következtében 2020. május 11-étől ismét fogadnak személyesen is ügyfeleket az önkormányzati adóhatóságnál.
A 9.00-12.00-ig tartó idősávban - elsősorban - a 65 év feletti ügyfelek kiszolgálására törekszünk az önkormányzati adóhatóságnál.
Ügyfélfogadás időpontjai: Hétfő: 9.00-16.00, Kedd: 9.00-16.00,
Szerda: 9.00-17.00, Csütörtök: 9.00-16.00
E-mail cím: ado@ph.eger.hu
Telefonszám: +36 (36) 523-700
Kérjük, hogy amennyiben teheti a személyes megjelenés során az orrnyílást és a száját takaró maszkot, sálat szíveskedjék viselni és kérjük arra is, hogy ügyeljenek a megfelelő 1,5-2 méter távolság tartására.
Továbbra is kérjük Tisztelt Adózóinkat/Ügyfeleinket, hogy a járvány megszűnéséig adóügyeiket elsősorban elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül szíveskedjen intézni!
Eger önkormányzatától az egri lakóhellyel rendelkező családok szociális rászorultság alapján rendszeres, vagy egyszeri települési támogatást igényelhetnek. Erről tájékoztatót itt olvashat.
A kormányhivatalok felkészülnek a nagyobb ügyfélforgalomra
Május 25-től ismét ügyfélkapus azonosítás szükséges a kormányablakokba történő időpontfoglaláshoz>>
Az időpontfoglaló-rendszer tökéletesítésével, az ügyintézők képzésével és kormányablakbuszok „bevetésével" is készülnek a kormányablakok a járványhelyzet enyhülésével járó nagyobb forgalomra – közölte a Miniszterelnökség kormányablakokért felelős miniszteri biztosa.
Domokos Péter, a Csongrád Megyei Kormányhivatalban tartott sajtótájékoztatón azt mondta, a járvány alatt töredékére esett vissza a kormányablakokban az ügyfélszám.
Ezt az időszakot a kormányablakokban dolgozók képzésére használták fel, annak érdekében, hogy minél több ügytípusban tudjanak segíteni a hozzájuk fordulóknak – tudatta a miniszteri biztos. Domokos Péter kitért arra, lényegesen meg fogják hosszabbítani a lejáró okmányok megújítására rendelkezésre álló határidőt, amely jelenleg a veszélyhelyzet befejeztét követően 15 napig tart.
A miniszteri biztos arra biztatott mindenkit, hogy használja a központi időpontfoglaló rendszert, amely az ügyfelek és a kormányablakok számára is kiszámíthatóbbá teszi az ügyintézést.
Bővül a mobilizált ügyfélszolgálat gépjárműparkja
Augusztustól újabb tíz kormányablakbusz áll majd szolgálatba, így valamennyi megye és a főváros is rendelkezik majd ilyennel. A mobil kormányablakok működése során alkalmazzák a Csongrád megyei gyakorlatot, így előre meghirdetett időpontokban járják végig azokat a településeket, ahol nincs állandó ügyfélszolgálat – közölte Domokos Péter.
Az önkormányzati képviselők elérhetőségei veszélyhelyzet idején
A koronavírus-járvány miatt elrendelt veszélyhelyzet idején a képviselői fogadóórák is elmaradnak, ám a legtöbb képviselő ezekben a napokban is elérhető, az alábbiak szerint:
Komlósi Csaba, a 2-es választókörzet képviselője (Egységben a Városért Egyesület), Eger Megyei Jogú Város Éghajlatváltozási Stratégiájának végrehajtásáért felelős önkormányzati biztos, a Városképi és Környezetvédelmi Bizottság elnöke, a Városimázs Bizottság tagja elérhető telefonon, a 30/988-2664-es számon, valamint e-mailen: a komlosi.csaba@ph.eger.hu címen.
Sós Tamás, a 3-es választókörzet képviselője (Egységben a Városért Egyesület), a Városgazdálkodási Bizottság elnöke, a Városi Szociális és Családügyi Bizottság tagja a sos.tamas@ph.eger.hu e-mail címen várja a lakossági megkereséseket.
Farkas Attila alpolgármester, a 4-es választókörzet képviselője (Egységben a Városért Egyesület) elérhető a 36/523-708-as telefonszámon, valamint a farkas.attila@ph.eger.hu e-mail címen.
Kovács Cs. Tamás, az 5-ös választókörzet képviselője (Fidesz-KDNP), a Városképi és Környezetvédelmi Bizottság tagja elérhető telefonon, a 30/488-7471-es számon, valamint e-mailen: a kovacs-csatlos.tamas@ph.eger.hu címen.
Juhász Ádám, a 6-os választókörzet képviselője (Fidesz-KDNP), a Városimázs Bizottság tagja a 20/215-1608-as telefonszámon és a juhasz.adam@ph.eger.hu e-mail címen várja a lakosok megkeresését.
Berecz Mátyás alpolgármester, a 7-es választókörzet képviselője (Egységben a Városért Egyesület) elérhető a 20/265-3116-os telefonszámon és a berecz.matyas@ph.eger.hu e-mail címen.
Oroján Sándor, a 8-as választókörzet képviselője (Fidesz-KDNP), a Városi Szociális és Családügyi Bizottság tagja elérhető telefonon, a 20/669-3846-os számon, valamint e-mailen: az orojan.sandor@ph.eger.hu címen.
Keresztes Zoltán, a 9-es választókörzet képviselője (Egységben a Városért Egyesület), a Városimázs Bizottság elnöke, a Városképi és Környezetvédelmi Bizottság tagja elérhető telefonon, a 70/551-8389-es számon, vagy e-mailen: a keresztes.zoltan@ph.eger.hu címen.
Mirkóczki Zita, a 10-es választókörzet képviselője (Egységben a Városért Egyesület), a Városi Szociális és Családügyi Bizottság elnöke elérhető telefonon a 70/382-5203-as számon, vagy e-mailen: a mirkoczki.zita@ph.eger.hu címen.
Bódi Zsolt, a 12-es választókörzet képviselője (Fidesz-KDNP), a Városgazdálkodási Bizottság tagja a 70/632-3535-ös telefonszámon és a bodi.zsolt@ph.eger.hu e-mail címen várja a lakosok megkeresését..
Földvári Győző önkormányzati képviselő (Egységben a Városért Egyesület), Eger Megyei Jogú Város gazdasági ügyeit felügyelő önkormányzati biztos, a Városi Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság elnöke, a Városi Szociális és Családügyi Bizottság tagja a foldvari.gyozo@ph.eger.hu e-mai címen érhető el.
Lombeczki Gábor önkormányzati képviselő (Fidesz-KDNP), a Városgazdálkodási Bizottság tagja elérhető telefon, a 30/594-7853-as számon és e-mailen: a lombeczki.gabor@ph.eger.hu címen. Bevásárlásban és gyógyszerkiváltásban is segít.
Orosz Lászlóné önkormányzati képviselő (Fidesz-KDNP), a Városi Pénzügyi és Ügyrendi Bizottság tagja elérhető telefonon, a 30/9952-290-es számon, valamint e-mailen, az oroszibolya10@gmail.com címen.