2021. április 12. | Gyula
Eger.hu

A szigorítás nem érinti az ügyfélfogadást

Létrehozva: 2021. március 08.  |  Utoljára frissítve: 2021. március 08.

A védelmi intézkedések szigorítása nem érinti a személyes ügyfélfogadást az önkormányzati adóhatóságnál, ám kérjük a magánszemély adózókat, hogy ügyeiket - lehetőség szerint - személyes megjelenés nélkül elektronikusan szíveskedjenek intézni!


Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatóság arra kéri Tisztelt Ügyfeleit, hogy a következő hetekben elsősorban elektronikus úton, e-mailben, illetve telefonon lépjenek kapcsolatba munkatársainkkal.

 

Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb a helyi adóügyek intézése. A gazdálkodó szervezeteknek és az egyéni vállalkozóknak egyébként is kötelező az elektronikus út, a magánszemélyek pedig szabadon dönthetnek, hogy élnek-e a digitalizáció adta lehetőségekkel. /Erről honlapunkon részletesen olvashatnak./

 

Önkormányzati adóhatóságunk teljes egészében biztosítja adóügyekben az elektronikus ügyintézést, így otthonról minden ügy indítható és intézhető. Az Elektronikus Önkormányzati Portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, adatbejelentéseiket, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat az önkormányzatunknál. Bővebben a részletekről honlapunkon olvashatnak / https://www.eger.hu/hu/adougyek /.

 

Amennyiben elengedhetetlenül fontos a személyes megjelenés, úgy a személyes ügyintézéshez előzetes időpontfoglalásra van szükség. Ez összhangban más hivatalok ügyfélfogadási rendjével, ami a Magyarország Kormánya által kihirdetett veszélyhelyzethez kapcsolódó kormányzati intézkedések betartását szolgálja.

 

Az adóügyek intézésekhez időpontot a http://onlineado.eger.hu  menüpont alatt foglalhat. További részletekről ITT OLVASHATNAK az érdeklődők.

 

Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval összefüggő nyomtatványt szeretnének, elsősorban használják a Portált, illetve honlapunkat. Ha információt szeretnének, hívhatják központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készséggel állnak az Önök rendelkezésére! Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett ügyfél. E-mail cím: ado@ph.eger.hu

 

Ha Önök nem elektronikus ügyintézésre kötelezettek és valamilyen űrlapot, nyomtatvány, csekket szeretnének papír alapon megkapni, úgy javasoljuk, hogy ezt is személyes jelenlét nélkül kérjék, említett honlapokról letöltve, telefonon vagy emailen! Szükség esetén a kérést sima postai küldeményben teljesítjük Önöknek.

 

Köszönjük, hogy adókötelezettségek betartásával és adófizetéseikkel hozzájárulnak Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez. Továbbra is jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek, munkatársaiknak és családtagjainak egyaránt!

 

Eger, 2021. március 08.


Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza