Ugrás a fő tartalomhoz
2024. július 01. | Tihamér

Álláspályázatok

Létrehozva: 2021. december 08.  |  Utoljára frissítve: 2021. december 08.

Pályázat adóügyi ügyintéző, valamint hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére


PÁLYÁZAT ADÓÜGYI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE (2 FŐ)

 

Eger MJV Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Eger MJV Polgármesteri Hivatal Adóiroda Adóügyi ügyintéző munkakör betöltésére.

 

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő

 

A munkavégzés helye: Heves megye, 3300 Eger, Dobó István tér 2.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az önkormányzati adóhatóság hatáskörébe tartozó adóigazgatási feladatok; különösen a helyi adók nyilvántartásával, megállapításával kapcsolatos feladatok az ASP elektronikus rendszerében; az adókötelezettségek teljesítésének ellenőrzésével, valamint adóvégrehajtással kapcsolatos feladatok; kérelmek döntésre való előkészítése; ügyfélfogadás, ügyfelek tájékoztatása, egyes ügyviteli feladatok ellátása.

 

Jogállás, illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Főiskola, pénzügyi végzettség, igazgatásszervező, gazdasági végzettség,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
ASP adóigazgatási szakrendszer ismerete és gyakorlati használata, Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat, közigazgatási alapvizsga, szakvizsga, Felhasználói szintű informatikai ismeretek (Office)

 

Elvárt kompetenciák:
Terhelhetőség, Önálló, minőségi, hatékony, precíz munkavégzés, ügyfélorientált,

 

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. december 21.

 

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Korsós László nyújt, a 06-36-523-720 -os telefonszámon.

 

A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Eger MJV Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3300 Eger, Dobó István tér 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 11381-3. , valamint a munkakör megnevezését: Adóügyi ügyintéző.
- Személyesen: Dr. Bánhidy Péter, Heves megye, 3300 Eger, Dobó István tér 2. .

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. december 29.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.eger.hu  honlapon szerezhet.

 

PÁLYÁZAT HAGYATÉKI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE (1 FŐ)

 

Eger MJV Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Eger MJV Polgármesteri Hivatal Adó Iroda Hagyatéki ügyintéző munkakör betöltésére (1 fő).

 

A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

 

Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő


A munkavégzés helye: Heves megye, 3300 Eger, Dobó István tér 2.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A hagyatéki eljárásról szóló 2010. évi XXXVIII. tv. alapján, jegyzői hatáskörbe tartozó hagyatéki eljárások lefolytatása. - Hagyatéki leltárfelvétele, továbbítása az illetékes közjegyzőnek - Kérés esetén helyszíni leltárba vétel - Jogszabályban meghatározott esetekben biztosítási intézkedések foganatosítása - Társhatóságok megkeresése, együttműködés a gyámhatósággal.

 

Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

 

Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középiskola/gimnázium, informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés,
• Gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások),

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

• Főiskola
• Közigazgatásban szerzett szakmai tapasztalat
• ASP szakrendszer ismerete és gyakorlati használata
• Közigazgatási alapvizsga és szakvizsga

 

Elvárt kompetenciák:
• Terhelhetőség, Önálló, minőségi, hatékony, precíz munkavégzés, ügyfélorientáltság,

 

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Fényképes önéletrajz (a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 9. § (1) alapján. Iskolai végzettséget és képesítést igazoló bizonyítványok másolata. Hatósági erkölcsi bizonyítvány (három hónapnál nem régebbi) vagy igazolás a megkéréséről. Nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléshez hozzájárul.

 

A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. január 3.

 

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton, a pályázatnak a Eger MJV Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (3300 Eger, Dobó István tér 2 . ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 2304-93/2021, valamint a munkakör megnevezését: Hagyatéki ügyintéző.

 

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A benyújtott dokumentumok és a meghallgatáson tapasztaltak alapján a kiválasztásról a kinevezési jogkör gyakorlója dönt. Az eredménytelenül pályázókat írásban értesítjük. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.

 

A pályázat elbírálásának határideje: 2022. január 7.

 

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.eger.hu  honlapon szerezhet.

 

Eger, 2021. december 08.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!