Ugrás a fő tartalomhoz
2024. július 02. | Ottó

Az Adó Iroda munkatársainak elérhetősége

Létrehozva: 2021. április 13.  |  Utoljára frissítve: 2021. április 13.

helyi adó ügyekben, adó és értékbizonyítvány, valamint más hatósági bizonyítvány kiállítással kapcsolatos ügyekben, illetve szálláshely üzemeltetési engedéllyel és hagyatéki eljárással összefüggő államigazgatási ügyekben


Az ügyfélszolgálatunk személyes felkeresése helyett – különösen koronavírus idején - célszerű önkormányzatunk online szolgáltatásit igénybe venniük. Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy ha helyi adóval, illetve más államigazgatási üggyel összefüggő nyomtatványt szeretnének, elsősorban használják az Elektronikus Önkormányzati Portált https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , illetve honlapunkat www.eger.hu, http://varos.eger.hu/ .

 

Ha információt szeretnének, hívhatják központi telefonszámunkat is +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készséggel állnak az Önök rendelkezésére!

 

Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett ügyfél. E-mail címünk: ado@ph.eger.hu

 

A „home office" miatt, a telefonos kapcsolások és a hívás kicsengés időigénye megnőtt, ebben kérjük megértésüket és türelmüket!

 

Az Adó Iroda munkatársainak pontos elérhetőségét itt tudja megnézni.

 

Továbbra is jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek, munkatársaiknak és családtagjainak egyaránt!

 

Eger, 2021. április 13.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!