Ugrás a fő tartalomhoz
2024. július 01. | Tihamér

Decemberi ügyfélfogadás

Létrehozva: 2021. december 15.  |  Utoljára frissítve: 2021. december 15.

Az ünnep alatt változik a személyes ügyfélfogadás /helyi adó, kereskedelmi szálláshely, hagyatéki ügyintézés terén/


Az Adóiroda ügyfélfogadási rendje (Eger, Dobó István tér 2.) a helyi adóügyekben és szálláshely-üzemeltetési engedélyekkel kapcsolatban a következő:

 

2021. december 20 - Hétfő: 9.00-16.00 óra
2021. december 21 - Kedd: 9.00-13.00 óra
2021. december 22 - Szerda: 9.00-17.00 óra
2021. december 23 - Csütörtök: 9.00-16.00 óra

 

A hivatalban 2021. december 27-én és december 28-án, valamint 2021. december 30-án és december 31-én a személyes ügyfélfogadás szünetel.

 

2021. december 29-én ügyfélfogadás zavartalan 9.00-17.00

 

Az Adóirodán a hagyatéki ügyek intézése (Eger, Kossuth Lajos utca 28.) a Polgármesteri Hivatal általános ügyfélfogadási rendje szerint történik.

 

2021. december 29-én ügyfélfogadás zavartalan Szerda: 8-12 óra és 13-17 óra

 

Az önkormányzati adóhatóságnál és az Adóirodán már több éve, csaknem minden ügy online is intézhető, amihez a magánszemélyeknek mindössze KAÜ-azonosításra van szükségük (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány). Az elektronikus ügyintézés és kapcsolattartás amellett jelentősen gyorsítja is a kommunikációt az ügyfél és a polgármesteri hivatal között. Az Elektronikus Önkormányzati Portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, adatbejelentéseiket, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat az önkormányzatunknál. Bővebben a részletekről honlapunkon olvashatnak https://www.eger.hu/hu/adougyek.

 

Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval, vagy más hatósági üggyel összefüggő nyomtatványt szeretnének, elsősorban használják a Portált, illetve honlapunkat.


Ha információt szeretnének, hívhatják központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készséggel állnak az Önök rendelkezésére!


Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre – az adótitok szabályainak betartása mellett - néhány napon belül választ kap az érintett ügyfél.


E-mail cím: ado@ph.eger.hu


Továbbra is jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek, munkatársaiknak és családtagjainak egyaránt!

 

Eger, 2021. december 15.

 

Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal Adóirodája



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!