Elektronikusan intézhető ügyek
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy – ahogy azt már korábban is jeleztük – Eger Megyei Jogú Város Közgyűlése elfogadta az elektronikus úton teljesíthető adókötelezettségekről szóló 36/2011.(IX.30.) önkormányzati rendeletét, melynek értelmében az önkormányzati adóhatóságunkhoz teljesítendő bejelentés, bevallás, illetve adatszolgáltatás elektronikus úton is teljesíthető.
2011. november 25. napjától újabb bevallási nyomtatványok kerültek fel honlapunkra, így az idegenforgalmi adóbevalláson túl a következő űrlapokat lehet benyújtani elektronikusan:
- bejelentkezés és változás bejelentés (EGER11 35 57 87 BEJ),
- 2011. évi iparűzési adóelőleg kiegészítés bevallása (EGER1187F)
- túlfizetés átvezetésének kérelme (EGER11ATVSZ)
- túlfizetés kiutalásának kérelme (EGER11TULF), valamint
- fizetési kedvezmény adatlapja (méltányossági kérelem) magánszemélyek részére (EGERFK11MSZ).
Az elektronikusan intézhető ügyekről bővebben a város honlapján (www.eger.hu) az „Adóügyek intézése / Elektronikusan intézhető ügyek" menüpont alatt tájékozódhat, ahol megtalálja a fenti nyomtatványainkat is.
Amennyiben kérdése van, úgy kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
A helyi adózás megkönnyítése, a kevesebb adminisztráció és a gyorsabb, kényelmesebb, sorban állás nélküli ügyintézés érdekében a jövőben javasoljuk az elektronikus adóbevallás használatát.
Tisztelettel:
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága