Ugrás a fő tartalomhoz
2024. július 01. | Tihamér

Fizetési értesítők

Létrehozva: 2022. február 11.  |  Utoljára frissítve: 2022. február 11.

Magánszemély adózók részére február utolsó hetében postára kerülnek a fizetési értesítők és a helyi adók befizetésére szolgáló QR kóddal is ellátott csekkek. (Helyi adókban 2022. március 15-ig fizethetők az esedékes helyi adók, adóelőlegek!)


Segítve az önkéntes adófizetést Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága első körben a magánszemély adózóknak postán, vagy az elektronikus tárhelyeire küldi meg az adószámla fizetési értesítőket, valamint a befizetésre szolgáló csekkeket. A postai kézbesítés és kiküldés 2022. február végére várható, így kérjük, kísérjék figyelemmel postaládájukat, tárhelyüket. Azon adózó kap postán vagy az elektronikus tárhelyére fizetési értesítőt, akinek 1.000 Ft-ot meghaladó helyi adófizetési kötelezettsége van, illetve lesz 2022. március 15-ig az önkormányzati adóhatóság felé. Adófizetési kötelezettség lehet akár esedékes adótartozás, vagy 2022. március 15-ig fizetendő adókövetelés is.

 

Az Elektronikus Önkormányzati Portál az önkormányzati helyi adó ügyekben az elektronikus önkormányzati ügyintézés helyszíne. Az adózó vagy meghatalmazottja a Portálról tudja az bejelentési kötelezettségének megtételét indítani: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap . Az online ügyintézéshez szükséges a Központi Azonosítási Ügynökön (KAÜ) keresztüli azonosítás. A Portál /EÖP/ minden adózó számára elérhető, itt is megvalósulhat az adófizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

 

Az adófizetés módja alapvetően attól függ, hogy valaki pénzforgalmi számlanyitásra kötelezett-e (elsősorban jogi személyek, áfakörös egyéni vállalkozók) vagy sem (pl.: magánszemélyek). A pénzforgalmi számlanyitásra nem kötelezett adózó a fizetési kötelezettségét belföldi fizetési számlájáról történő átutalással vagy készpénz-átutalási megbízással köteles teljesíteni. A postai úton megkapott csekk alkalmas az iCsekk szolgáltatással történő adófizetésre is.

Tájékoztatjuk, hogy Eger Megyei Jogú Város honlapján www.eger.hu  => Adóügyek a központi és egri helyi adójogszabályokról, önkormányzati adókkal kapcsolatos tájékoztatókról, információkról, elektronikus és papír alapú bevallási és adatbejelentési nyomtatványokról, elektronikusan intézhető ügyekről, beadványokról, adófizetésről részletesen tájékozódhat. Itt HÍRLEVÉL-re is fel lehet iratkozni, ez későbbiekben segíthet az információk időben történő megszerzésében.

 

Ha információt szeretne, hívhatja központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készséggel állnak az Önök rendelkezésére! Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni e-mail cím: ado@ph.eger.hu.  

 

Az önkormányzati adóhatóság ügyfélszolgálatán is lehet bankkártyás fizetést teljesíteni. Ügyfélfogadás helye: Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal, Eger, Dobó István tér 2. Ügyfélfogadás időpontjai: Hétfő: 9.00-16.00, Kedd: 9.00-16.00, Szerda: 9.00-17.00, Csütörtök: 9.00-16.00.

 

A fizetési értesítők kapcsán további részletes információkról honlapunkon olvashatnak!

 

Előre is köszönjük, hogy az adókötelezettségeinek pontos teljesítésével, valamint befizetett adójával hozzájárul Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez.

 

Eger, 2022. február 11.


Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!