Ugrás a fő tartalomhoz
2024. július 01. | Tihamér

Időszakos fennakadás az EÖP felületén

Létrehozva: 2023. január 12.  |  Utoljára frissítve: 2023. január 12.

Időszakos fennakadások tapasztalhatóak az Elektronikus Önkormányzati Portál működésében, a hibák elhárítása folyamatban van


Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Elektronikus Önkormányzati Portál / https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap /  működésében időszakos fennakadások, hibák tapasztalhatóak. A Portál az önkormányzati ASP rendszer ügyintézésre szolgáló honlapja. A Portált a Magyar Államkincstár Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztálya működteti, és a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. üzemelteti, így feléjük a jelzést adóhatóságunk haladéktalanul megtette.

 

Amennyiben gazdálkodóknál nem működik az űrlap elektronikus beküldése, úgy javasoljuk a lementett dokumentumot az ePapír szolgáltatással beküldeni adóhatóságunkhoz.
Ennek részleteiről itt olvashatnak. https://epapir.gov.hu/ 
Hivatali kapu használata során a Hivatal rövidített neve: EGERADO
Teljes neve: Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága KRID azonosítója: 644093165

 

 

 

A Portált használata során a következő böngészőverziók ajánlottak: Google Chrome, Microsoft Edge, Mozilla Firefox.

 

Az E-önkormányzat portál működésével kapcsolatos észrevételeit a következő elérhetőségeken tehetik meg:

 

telefonon: 1818-as hívószám (1.8-as menüpont E-Önkormányzat portál), valamint +36 (1) 550-1858-as külföldről is hívható számon,
e-mailen: eonkormanyzat@1818.hu  elektronikus levelezési címen,
a https://webchat.opennet.hu/ugyfelvonal/?ref=kozig  chat ablakon keresztül.

 

Amennyiben e-mailen keresztül teszi meg bejelentését, kérjük, minden esetben tüntesse fel vagy közölje a következő adatokat:

bejelentő viselt neve;
bejelentő e-mail címe, telefonszáma;
bejelenteni kívánt esemény adatai
nem működő, vagy nem megfelelően működő szolgáltatás megnevezése;
esemény időpontja;
hibaüzenet szövege (amennyiben rendelkezésre áll: kódja).
elektronikus fizetéshez kapcsolódó bejelentés esetén a Fizetéstörténet csempén elérhető
pénzügyi ügyazonosító adat;
igazgatási ügyazonosító adat.
elektronikus űrlap esetén
az űrlap elnevezése, kódja;
az űrlap pdf vagy xml állomány, ha le tudja tölteni.

 

A bejelentéssel élő ügyfél az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés b) pontja alapján hozzájárul fenti adatainak, különösen személyes adatainak kezeléséhez a bejelentés megoldása érdekében.

 

Az időszakos fennakadások, működési zavarok javításáig kérjük szíves türelmüket.

 

Eger, 2023. január hó

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!