Ugrás a fő tartalomhoz
2024. július 02. | Ottó

Ismét lesz személyes ügyfélfogadás az adóhatóságnál

Létrehozva: 2020. május 05.  |  Utoljára frissítve: 2020. május 05.

A korlátozások enyhítése következtében 2020. május 11-étől ismét fogadnak személyesen is ügyfeleket az önkormányzati adóhatóságnál


2020. május elejétől megindul az élet visszarendezése a szokott kerékvágásba a gazdaság egyre több szektorában indulhat meg a munka. Mindez azt is jelenti, hogy a kijárási korlátozás szabályainak enyhítésével a személyes ügyfélfogadás is elérhető lesz az önkormányzati adóhatóság Eger, Dobó István tér 2. szám alatti ügyfélfogadó helyiségében.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága felhívja a lakosság és a vállalkozások figyelmét, hogy 2020. május 11-től önkormányzati adóügyekben a hivatali személyes ügyfélfogadás ismét elérhető, munkatársaink készséggel állnak az Önök rendelkezésére.

 

A 9.00-12.00-ig tartó idősávban - elsősorban - a 65 év feletti ügyfelek kiszolgálására törekszünk az önkormányzati adóhatóságnál.

 

Ügyfélfogadás helye: Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal, Eger, Dobó István tér 2.

 

Ügyfélfogadás időpontjai: Hétfő: 9.00-16.00, Kedd: 9.00-16.00,
Szerda: 9.00-17.00, Csütörtök: 9.00-16.00

 

E-mail cím: ado@ph.eger.hu
Honlap cím: www.eger.hu;
Telefonszám: +36 (36) 523-700

 

Kérjük, hogy amennyiben teheti a személyes megjelenés során az orrnyílást és a száját takaró maszkot, sálat szíveskedjék viselni és kérjük arra is, hogy ügyeljenek a megfelelő 1,5-2 méter távolság tartására.

 

Továbbra is kérjük Tisztelt Adózóinkat/Ügyfeleinket, hogy a járvány megszűnéséig adóügyeiket elsősorban elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül szíveskedjen intézni!

 

Az ügyintézés során használhatják a központi telefonszámot, vagy közvetlenül az Adó Iroda számait https://eger.hu/public/uploads/2020-03-23-ado-irodai-kollegak-elerhetosege-adougyek-_5e78b0adb0eb0.pdf és kérjük, tekintsék meg a www.eger.hu honlapon ttps://www.eger.hu/hu/adougyek/tajekoztatok található ügyféltájékoztatókat is.

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elektronikusan ügyindítás, e-fizetés nem csupán az ügyfelek számára jelent biztonságos ügyintézési lehetőséget, de az ügyintézők számára is biztosíthatja a folyamatos munkavégzés lehetőségét.

 

Az Elektronikus Önkormányzat Portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

 

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható. Az egyes funkciók használatáról a Tájékoztató a portálról menüben részletes leírás olvasható.

 

Így kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy valamilyen adóval összefüggő nyomtatványt szeretne, elsősorban használja az Elektronikus Önkormányzati Portált, illetve a városi honlapunkat. 

 

Ha információt szeretne, hívhatja központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készéggel állnak az Önök rendelkezésére!

 

Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett. E-mail cím: ado@ph.eger.hu

 

E-papír szolgáltatás igénybevételével olyan ügyekben kezdeményezhető elektronikus ügyindítás, amelyek elektronikus benyújtását nem zárja ki jogszabály, valamint nincs rá rendszeresített elektronikus űrlap.

 

Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel. Az ügyindításhoz kattintson a Bejelentkezés gombra és adja meg a megjelenő KAÜ-felületen az ügyfélkapus felhasználónevét és jelszavát. A megjelenő e-Papír oldalon különböző témák és ügytípusok közül választhat. Az e-papír szolgáltatás https://epapir.gov.hu / KAÜ bejelentkezést követően vehető igénybe.


ePapír benyújtás: Címzett: EGER MEGYEI JOGÚ VÁROS ÖNKORMÁNYZATA
Témacsoport: Önkormányzati igazgatás, Ügytípus: Adóügyek

 

A veszélyhelyzet kapcsán megjelenő jogszabályokról, hírekről itt olvashatnak helyi adózási információt az érdeklődők: https://www.eger.hu/hu/adougyek/veszelyhelyzet

 

A változásokról folyamatosan frissülő információkat a város honlapján www.eger.hu  Adóügyek linken találhatnak az érdeklődők!

 

Köszönjük, hogy adókötelezettségek betartásával és adófizetésével hozzájárul Eger Megyei Jogú Város fejlődéséhez és ahhoz, hogy közösen minél előbb legyőzzük a koronavírusból eredő járványhelyzetet.

 

Továbbra is jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek, munkatársaiknak és családtagjainak egyaránt!

 

Eger, 2020. május 05.


Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!