Ugrás a fő tartalomhoz
2024. december 26. | Karácsony

Új e-mail címek segítik az ügyintézést

Létrehozva: 2021. április 28.  |  Utoljára frissítve: 2021. április 28.

A Hivatalunk elsődleges célja, hogy egyszerűsítse és meggyorsítsa az ügyfelek hatósági ügyintézését.


Ennek érdekében bővítettük a különféle ügycsoportokhoz rendelt e-mail elérhetőségeinket, hogy célzottan és gyorsabban jussanak a végfelhasználókhoz az Önök elektronikus levelei, kérdései vagy visszaküldött válaszai.

 

Hagyatéki ügyintézéssel, valamint az adó és értékbizonyítvánnyal kapcsolatos ügyekben az elektronikus leveleiket a hagyatek@ph.eger.hu  e-mail címre szíveskedjenek küldeni.
Hagyatéki eljárásáról bővebben honlapunkon itt olvashatnak.

 

Szálláshely üzemeltetéssel kapcsolatos ügyintézés során a szallashely@ph.eger.hu  e-mail címre lehet küldeni a jövőben az elektronikus leveleiket.
Szálláshely üzemeltetés, bejelentéssel kapcsolatosan honlapunkon itt olvashatnak részletesen.

 

Helyi adó ügyekben továbbra is az ado@ph.eger.hu  e-mail címen várjuk a leveleket.
Helyi adózással kapcsolatosan honlapunkon itt tájékozódhatnak.

 

Az Adóiroda arra kéri Tisztelt Ügyfeleit, hogy a veszélyhelyzetben elsősorban elektronikus úton, e-mailben, illetve telefonon lépjenek kapcsolatba munkatársainkkal. Munkatársaink elérhetőségeit itt tekintheti meg.

 

Az Elektronikus Önkormányzati Portál (Portál) https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap , ügyfelei számára biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Személyes megjelenés nélkül egyszerűbb, gyorsabb és biztonságosabb egyes hatósági ügyek intézése is. A gazdálkodó szervezeteknek és az egyéni vállalkozóknak egyébként is kötelező az elektronikus út, a magánszemélyek pedig szabadon dönthetnek, hogy élnek-e a digitalizáció adta lehetőségekkel. /Erről honlapunkon részletesen olvashatnak./

 

Kérjük, ha információt, felvilágosítás vagy ügyintézéssel összefüggő nyomtatványt szeretnének, elsősorban használják a városunk honlapját. Ha információt szeretnének, hívhatják központi telefonszámunkat +36 (36) 523-700 és munkaidőben kollégáink készséggel állnak az Önök rendelkezésére! Lehetőség van elektronikus levélben is érdeklődni, az itt feltett kérdésekre néhány napon belül választ kap az érintett ügyfél.

 

Eger, 2021. április 28.

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!