Igazgatási szünet 2023.12.22-től 2024.01.05-ig
Eger MJV Önkormányzata Közgyűlése az 585/2023 (X. 26.) határozatában foglaltak szerint, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján Eger MJV Polgármesteri Hivatal valamennyi telephelyén 2023. december 22. napjától 2024. január 5. napjáig téli igazgatási szünetet rendel el.
Az igazgatási szünet alatt a Hivatalban az alábbi napokon szakirodánként lesz ügyelet, mely napokon - a szociális ügyek kivételével - csak kérelmek, bejelentések benyújtására lesz lehetőség:
2024. január 3. (szerda) 8.-tól 12 óráig, és 13-tól 16 óráig
2024. január 5. (péntek) 8-tól 12 óráig
A Polgármesteri Titkárság, a Kabinet Iroda, és a Jegyzői Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt zárva tart.
A Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja (a Kossuth L u 28. szám alatt) 2024. január 3.-án és január 5.-én a megszokott rend szerinti ügyfélfogadást tart, lakásügyi ügyintézésre azonban nem lesz lehetőség!
Kizárólag sürgős, halaszthatatlan ügyben elérhető e-mail: ugyelet@ph.eger.hu
Az igazgatási szünet időtartama alatt az azonnali ügyintézés nem lehetséges, azonban valamennyi tárgykörben kérelem továbbra is folyamatosan benyújtható ügyfélkapun keresztül illetőleg postai úton!
2024. január 08-tól a Polgármesteri Hivatal a megszokott munkarendben működik.
Szíves megértésüket ezúton köszönjük.