Az Informatikai Csoport ügyintézői, Ügyrendje
Közzétételi egység: A szerv alaptevékenysége, feladat-és hatásköre
Erdei Gyula irodavezető
3300 Eger, Kossuth Lajos u. 28.
Telelefonszám: +36 36/521-952
Elektronikus levélcím: erdei.gyula[kukac]ph.eger.hu
Informatikai Csoport
Bognár Attila rendszergazda
3300 Eger, Kossuth Lajos u. 28.
Elektronikus levélcím: bognar.attila[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-959
Gál József rendszergazda
3300 Eger, Kossuth Lajos u. 28.
Elektronikus levélcím: gal.jozsef[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-955
Szepesi László vezető rendszergazda
3300 Eger, Kossuth Lajos u. 28.
Elektronikus levélcím: szepesi.laszlo[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-954
Nagy Péter informatikus
3300 Eger, Dobó tér 2.
Elektronikus levélcím: nagy.peter[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-958
Ügyrend: Hatályos: 2021. április 1-től
Informatikai Csoport
1./ Javaslatot ad a Polgármesteri Hivatal informatikai- és telekommunikációs rendszerének továbbfejlesztésére.
2./ Kidolgozza és folyamatosan karbantartja a Polgármesteri Hivatal informatikai információbiztonsági szabályzatát.
3./ Gondoskodik a Polgármesteri Hivatal informatikai hálózatának folyamatos működéséről, működtetéséről.
4./ Gondoskodik az informatikai rendszer hálózatos adatállományainak folyamatos mentéséről, vírusvédelméről.
5./ Az adatvédelmi szabályzatban előírt és reá vonatkozó kritériumokat betartja és betartatja.
6./ Előkészíti az informatikai fejlesztés és az üzemeltetés során felmerülő számítástechnikai eszközök és szoftverek beszerzésére vonatkozó döntéseket, majd elvégzi ezek beszerzését.
7./ A Polgármesteri Hivatal belső működéséhez szükséges kisebb szoftverfejlesztési feladatokat elvégzi, külön jegyzői utasítás alapján.
8./ Ellátja a Polgármesteri Hivatal informatikai alkalmazásainak rendszerszervezői, rendszergazdai teendőit, javaslatot ad azok továbbfejlesztésére.
9./ Koordinációt végez a szakrendszereket fejlesztő cégek között a szakfeladatok integrálhatóságának növelése érdekében.
10./ Ellátja a Polgármesteri Hivatal dolgozóinak informatikai alapképzését, valamint az egyedi szakmai alkalmazások bevezetésével kapcsolatos képzési teendőket.
11./ Folyamatos szakmai kapcsolatot kezdeményez és tart az önkormányzati intézményekkel.
12./ Koordinálja az interneten történő megjelenéshez szükséges szolgáltatási-, adat- és információgyűjtési feladatokat.
13./ Figyelemmel kíséri a szakmai pályázati lehetőségeket, továbbá előkészíti a pályázatok szakmai tartalmát.
14./ Folyamatos szakmai kapcsolatot tart az ágazatot érintő minisztériumokkal és szervezetekkel.
15./ Közreműködik a Megyei Jogú Városok Szövetsége Informatikai Albizottsága munkájában, ellátja a tagsághoz kapcsolódó szakmai feladatokat.
16./ Ellátja az országgyűlési, valamint a helyi és nemzetiségi önkormányzati választásokkal kapcsolatos informatikai feladatokat.
17./ Koordinálja a térinformatikai rendszer teljes körű működéséhez szükséges szolgáltatási, adat- és információgyűjtési feladatokat.
18./ Biztosítja a teljesítményértékelés működtetését támogató informatikai rendszer zavartalan üzemeltetését.
19./ Felkészíti és segíti a felhasználókat (értékelő vezető, közszolgálati tisztviselő, helyi szervezeti támogató) az informatikai rendszer alkalmazásában
20./ Rendezi az informatikai rendszer működtetése kapcsán összegyűlt tapasztalatokat, felméri az indokoltnak tartott változtatásokat és fejlesztési igényeket, és jelzi azokat a rendszerfejlesztők, illetve a döntéshozók felé az évente elkészítendő összefoglaló jelentésbe építve.
21./ Koordinálja és elvégzi az ASP szolgáltatással kapcsolatos informatikai feladatokat.
22./ Koordinálja és elvégzi az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos informatikai feladatokat.
23./ Üzemelteti a Hivatal informatikai rendszerét (szerverek-kliensek-hálózat)