Ugrás a fő tartalomhoz
2022. október 07. | Amália
Szabálytalan foglalkoztatást gyanít
Sajtótájékoztatón jelentette be Minczér...
Hogyan csökkenthető a vállalkozás energiaköltsége
Az energiaszámlák csökkentéséhez...
Francia magyar alkotók a Kepesben
Franciaországban élő magyar művészek...
Megemlékezést tartottak a Lenkey udvarban
Az 1849. október 6-án kivégzett aradi...
Egy győzelemmel és egy vereséggel rajtolt
Idén egy csoportos a férfi röplabdázók...
Klímanócskák a Bervavölgyi Tagóvodában
A Klímanócskák programsorozat egyik...
Elindult a fűtési szezon
Szeptember második felétől elindult a...
Hetven éves a Bródy Sándor Könyvtár
A könyvtár örök - ezzel a gondolattal...
Felavatták Dr. Szerdahelyi Ferenc emléktábláját
Hatvan éve jött létre a fertőző, ötven...
Az állatok védelmére hívták fel a figyelmet
Az állatok világnapja alkalmából...
Harminc éves a Cantus Agriensis
Harmincadik születésnapját ünnepli idén...
Módosul a településkép védelméről szóló rendelet
Lakossági fórumot tartottak a napokban a...
Vásári hagyományokat idéztek föl az óvodában
Mihály napi vásárt tartottak hétfőn az...
Kosárlabda utánpótlás tornát rendeztek
Egy győzelem mellett két vereséget...
Mesterséges intelligencia a Kormányablakban
Mesterséges Intelligencia Asszisztens...
Újabb harminc pályázat nyert a Top Pluszban
A Heves megye gazdasági tengelyén fekvő...
A Népmese Napját ünnepelték a könyvtárban
A Magyar Népmese napján az aranyszőrű...
Egri érmek a birkózó diákolimpián
Városunk adott otthont idén a...
Tudományos érdekességek a Kutatók Éjszakáján
Robotbemutatók, céges tájékoztatók,...
Elfogadták az energia-intézkedési tervet
Az Energia Veszélyhelyzeti Ideiglenes...
A klímaváltozásról is beszéltek a Kutatók
Látványos kémiai és fizikai...
Drogprevenciós napra várták az érdeklődőket
A kábítószer használat...
Szeptember 30-a, a népmese napja
Nemcsak a mese, hanem annak átadása is...
Mentőautót küld a Kárpátok Alapítvány Ukrajnába
Mentőautót küld Ukrajna háborús...
Hozzájárultak a főkapitány kinevezéséhez
Közgyűlést tartott pénteken a Heves...
A DEAC II. otthonában kezd az Eszterházy
Megkezdi az NB II-es bajnokságot az...
Két cég vezetőjét is leváltotta az egri közgyűlés
Közgyűlést tartott csütörtökön az...
Szombaton kezdődik a népszámlálás
Október elsején kezdődik a...
Tizenegy góllal győzött a QHB Eger
Második hazai mérkőzését is megnyerte...
Elkezdődött a Felnémeti Szüret
Egy feliratos falidísz-kiállítás...

Polgármesteri Hivatal

Létrehozva: 2012. december 30.  |  Utoljára frissítve: 2022. június 08.

Közzétételi egység: Elérhetőségi adatok


telefonkönyv: Letölthető dokumentum 

 Az ügyfélfogadás általános rendje:

Hétfő 13.00-16.00 óráig
Szerda 8.00-12.00 óráig és 13.00-17.00 óráig
Péntek 8.00-12.00 óráig

 

Adóiroda ügyfélfogadási rendje :

Hétfő, kedd, csütörtök 9.00-16 óráig

szerdán 9.00-17 óráig

 

Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportjának ügyfélfogadása a Kossuth L. u. 28. sz. alatti épületben 2022. április 4. napján (hétfő) szünetel.

 

Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy anyakönyvi ügyfélfogadás kizárólag a szerdai napokon (8.00-12.00 óráig és 13.00-16.30 óráig), előzetes időpontfoglalást követően lehetséges az alábbi telefonszámokon:

Telefonközpont: +36 36/523-700

Baloghné Csávás Edina Telefon: +36 36/521-969

Bíró Kersztin Telefon: +36 36/523-741

Gyenge-Őszi Mária Telefon: +36 36/521-961

Habuczki Piroska Telefon.: +36 36/ 521-967

Laboda Anita Telefon: +36 36/523-736

Orosz Helga Zsuzsanna Telefon: +36 36/521-925

 

 

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

 

Szervezeti és működési Szabályzat Letölthető dokumentum  Hatályos 2021. 04.01-től

A Hivatal ügyrendje 2021.04.01-től  Letölthető dokumentum

 

Alapító Okirat 

 

Esélyegyenlőségi Terv (hatályos: 2014. október 15-től)

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja (hatályos: 2013. július 1-től)

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2015. december 17-i felülvizsgálata

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2017. szeptember 27-i felülvizsgálata- hatályos 2018 november 30-ig

Letölthető dokumentum esélytáblák

Letölthető dokumentum Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2018. december 1-től

Letölthető dokumentum  Intézkedési terv

Letölthető dokumentum Esélyegyenlőségi Program felülvizsgálata  Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése nevében eljárva 300/2021. (VI. 11) polgármesteri határozattal

 

Letölthető dokumentum 1/2017 számú Közszolgálati Szabályzat

Letölthető dokumentum   Iratkezelési Szabályzat 2021

 

Hivatalos név: Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Székhely: Eger, Dobó István tér 2.
Postacím: 3301. Eger, Pf. 34.
Telefonszám: 36/ 523-700
Faxszám: 36/ 523-777
Zöldszám: 80/ 200-882
Központi elektronikus levélcím: egpolgh@ph.eger.hu 

Honlap URL-je:http://www.eger.hu

 

Ügyfélszolgálat elérhetősége:


Szociális ügyintézés:
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 36/ 523-790
Fax: 36/523-777
Ügyfélfogadás helye: Eger, Kossuth Lajos utca 28
Postacím: 3300. Eger. Kossuth Lajos utca 28.
Elektronikus levélcím: szocialis@ph.eger.hu

 

Adóügy:

Adó Iroda Vezetője: Korsós László

Telefonszám: 36/523-720

Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: korsos.laszlo@ph.eger.hu

 

Csoportvezető: dr. Kincses Miklósné
Cím: 3300 Eger, Széchenyi u. 2.
E-mail: kincses.miklosne@ph.eger.hu
Telefonszám: 36/523-724

 

Csoportvezető: Bóta Tamás

Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: bota.tamas@ph.eger.hu
Telefonszáma: 36/ 523-722

 

Csoportvezető: Dr. Vincze Ágnes

Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: vincze.agnes@ph.eger.hu

Telefonszáma: 36/ 523-722

 

Ügyfélfogadás időpontjai:
Hétfő: 09.00-16.00
Kedd: 09.00-16.00
Szerda: 09.00-17.00
Csütörtök: 09.00-16.00


Helye: Eger, Dobó István tér 2.

 

Tel.: (+36) 36/523-725; 523-726. (kizárólag ügyfélfogadási időben)
Fax: 36/523-721

 

Városüzemeltetés:
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 36/523-740
Fax: 36/523-777
Ügyfélfogadás helye: 3300 Eger, Dobó tér 2
Elektronikus levélcím: varosuzemeltetes@ph.eger.hu

 

Az ügyfélszolgálati vezető neve:  Dr. Nagy-Holló Eszter irodavezető


Szociális ügyintézés: Hajdúné Tóth Erika csoportvezető
Telefonszáma: 36/ 523-706
Postacíme: Eger, Kossuth Lajos utca 28
Elektronikus levélcím: szocialis@ph.eger.hu

 

 

 

 

Általános ügyfélfogadási időtől eltérő ügyfélfogadási rend:

 

a) Adóigazgatási és szálláshely üzemeltetési tevékenységgel összefüggő ügyekben a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnéséig kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül történik ügyfélfogadás;


b) A Polgármesteri Hivatal Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja feladatkörébe tartozó ügyekben a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnéséig:

 

Szerda: 8.00-12.00 óráig és 13.00-17.00 óráig

 

 

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

 

Adóhatósági elektronikus ügyintézéről bövebben


Hivatalunk az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek (Eüsztv.) megfelelően a természetes és jogi személyek számára a jogszabályokban meghatározott esetekben biztosítja, hogy ügyeiket kényelmesen, elektronikus úton intézhessék.

 

Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának biztonságos központi kapcsolattartási címe az alábbi azonosítókon érhető el:

 

Hivatal rövid neve Hivatal teljes neve KRID
EGERADO Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága 644093165
EGERMJV Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 314534378
EGERONK Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata 447994950

 

Az elektronikus ügyintézés általános szabályait több speciális jogszabály tartalmazza, amelyek együttesen adják az elektronikus ügyintézés keretrendszerét.

 

Az elektronikus ügyintézés ügyféli alapjog, azonban az Eüsztv. a nem természetes személyek (gazdálkodó szervezetek) és az elektronikus kapcsolattartásra kötelezett, adóköteles tevékenységet végző természetes személyek számára az elektronikus ügyintézést kötelezően előírja. Az e-ügyintézésre kötelezett szervezetektől papír alapon érkező beadványok nem alkalmasak a kívánt eljárások megindítására.

 

A természetes személyek, azaz magánszemélyek számára is nyitva áll az elektronikus út választása, de nem kötelezettség.

 

Egyéni vállalkozók saját cégkaput nem használhatnak, azt egyéni vállalkozásukhoz tartozóan nem nyithatnak. Az egyéni vállalkozó hivatalos elérhetősége a KÜNY tárhelye.

 

A gazdálkodó szervezetek a cégkaput használhatják elektronikus kapcsolattartáshoz, dokumentum beküldéséhez és a részükre szóló hivatalos dokumentum letöltéséhez. A cégkapun keresztül megvalósított kommunikáció minden tekintetben megfelel a hitelességi feltételeknek, így az maradéktalanul kiváltja a papír alapú levelezést.

 

Elektronikus kommunikációt választó magánszemélyek az ügyfélkapun keresztül tarthatnak kapcsolatot a hivatallal.

Az elektronikus ügyintézés helyszíne, az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP), amelyet az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek (gazdálkodó szervezetek valamint az ügyfél jogi képviselője), továbbá az ezen lehetőséggel élni kívánó természetes személyek (magánszemélyek) érhetnek el.

 

Az OHP bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.

 

Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://ohp.asp.lgov.hu URL-en érhető el.
Elektronikus Ügyintézés az E-önkormányzat portálon – Általános tájékoztató

 

Bejelentkezés nélkül igénybe vehető funkciók:
Önkormányzat-keresés
Űrlapok online kitöltése beküldés nélkül

 

Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:
Ügyindítás
Mentett űrlapok
Adóegyenleg lekérdezés
Adóbevallási információk
Adók, díjak, illetékek befizetése
Fizetés történet
Önkormányzat kereső
Saját önkormányzatok

 

Azon ügyekben, amelyekre az OHP nem rendszeresített űrlapot, az e-Papír szolgáltatás segítségével indítható elektronikusan ügyintézés, tehát amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.


A szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu

Tájékoztatás a szolgáltatásról

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy gazdálkodó szervezet ügyfél az E-ügyintézési tv. 14.§ (1) bekezdése alapján köteles bejelenteni az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (a továbbiakban: rendelkezési nyilvántartás) az elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségét. Ennek feltétele a –2018. január 1-től kötelező – cégkapu regisztráció (https://cegkapu.gov.hu)

 

Természetes személy ügyfél esetében – amennyiben ügyeit elektronikusan kívánja intézni – az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (rendelkezési nyilvántartás) szíveskedjen alaprendelkezést tenni az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából.(A rendelkezési nyilvántartás szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére. A rendelkezési nyilvántartás a https://rendelkezes.kekkh.gov.hu/rny-public/  címen érhető el, azonosítást követően)


Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés során kizárólag hitelesített dokumentumok fogadhatók el.

Dokumentumok hitelesítése


Természetes személyek esetén:

- eSZIG https://hiteles.gov.hu/cikk/50/eszig_e-alairas_informaciok e-aláírás információk
- AVDH https://niszavdh.gov.hu Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés


Jogi személyek esetén:
Pl. https://netlock.hu/, https://e-szigno.hu/


Nincs lehetőség elektronikus ügyintézésre az alábbi esetekben:

- ha jogszabály az ügyfél személyes megjelenését vagy meghatározott okiratok másként nem pótolható benyújtását kötelezővé teszi;
- ha nemzetközi szerződés vagy az Európai Unió általános hatályú, közvetlenül alkalmazandó kötelező jogi aktusa kizárja;
- ha az okirat vagy más beadvány minősített adatot tartalmaz.

 

 

 

 

 



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!
Fejlesztési projektek