Ugrás a fő tartalomhoz
2023. január 30. | Martina
Technológiafejlesztés pályázati segítséggel
A gazdasági nehézségek ellenére, egy...
Az Újpest otthonában is győzött a Tigra-ZF Eger
December eleje óta nem talált legyőzőre...
Bárdos András volt a VOSZ Páholy első vendége
A Heves megyei vállalkozókat szeretné...
Sok fiatal borász mutatta meg nedűit
Az Egri Borbarát Hölgyek szervezésében...
Éves közgyűlést tartottak a fertálymesterek Egerben
Hétvégén tartotta éves közgyűlését...
Maratoni közgyűlés a vármegyeszékhelyen
Maratoni közgyűlésen 32 napirendi pontot...
Ismét ételosztást tartott a Vöröskereszt
Az önkormányzat támogatásával száz...
Magas infláció, emelkedő élelmiszerárak
A Központi Statisztikai Hivatal pénteki...
Mozgalmas évet, volumennövekedést várnak
Az elmúlt év eseményei feladták a...
Öt góllal győzte le a Pénzügyőrt az Eszterházy SC
A Komárom elleni hazai vereséget...
A parkolóházról, sürgősségi indítványokról...
A csütörtöki egri közgyűlés rendes...
Megtartotta gazdasági évnyitóját a megyei iparkamara
Nehézségekkel tarkított év volt a...
Vállalkozásokat, magánszemélyeket díjazott a kamara
A Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara...
Két nap alatt két bajnokit nyert a Tigra-ZF Eger
Sorozatban játssza a tétmérkőzéseket a...
Fővárosi óvodapedagógusok jártak az egri óvodákban
Kölcsönös együttműködés,...
Duplájára emelik a munkába járás költségtérítését
Duplájára emeli a kormány a munkába...
A személyi kedvezményhez orvosi igazolás szükséges
Január 31-ig kell adatot szolgáltatniuk...
Dokumentumfilm-fesztivál
Társadalmi problémákat feldolgozó...
Nagy skalpot gyűjtött be a Tigra-ZF Eger
Folytatta győzelmi sorozatát a Tigra-ZF...
A bevásárlóközpontban várják a véradókat
A Magyar Vöröskereszt Heves Megyei...
Bízik a parkolóház újranyitásában az EVAT
Az EVAT Zrt. igazgatósága üdvözli, hogy...
Egerbe érkezik a Petőfi-busz
A Petőfi Irodalmi Múzeum „Átröpűlök...
Egyetemi nyílt napot tartottak
Kántor, művészeti instruktor, valamint...
Az ingatlanárak csökkenését várják a szakértők
Tavaly még erősen emelkedtek az...
Intenzív illatok jellemzik az újborokat
Újborversenyt tartott az Egri Borvidék...
Galamb- és Kisállatkiállítás a jubileum alkalmából
44 magyar állattartó mintegy 340 egyede...
Helyi szakemberek munkáját ismerte el az önkormányzat
Kétszáz éve érte el végleges formáját...
Az alvállalkozókon spórolna az Eger Termál Kft.
Az alvállalkozói létszám...
Az Eger nyerte a kupa bronzérmesek csatáját
A szombati, fontos nemzetközi mérkőzést...
Új kezelési módszerekről tartottak előadást
Gyermekdiabétesz Napot tartottak szombaton...

Polgármesteri Hivatal

Létrehozva: 2012. december 30.  |  Utoljára frissítve: 2022. november 04.

Közzétételi egység: Elérhetőségi adatok


telefonkönyv: Letölthető dokumentum

 Az ügyfélfogadás általános rendje:

Hétfő 13.00-16.00 óráig
Szerda 8.00-12.00 óráig és 13.00-17.00 óráig
Péntek 8.00-12.00 óráig

 

Adóiroda ügyfélfogadási rendje :

Hétfő, kedd, csütörtök 9.00-16 óráig

szerdán 9.00-17 óráig

 

Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportjának ügyfélfogadása a Kossuth L. u. 28. sz. alatti épületben 2022. április 4. napján (hétfő) szünetel.

 

Felhívjuk Tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy anyakönyvi ügyfélfogadás kizárólag a szerdai napokon (8.00-12.00 óráig és 13.00-16.30 óráig), előzetes időpontfoglalást követően lehetséges az alábbi telefonszámokon:

Telefonközpont: +36 36/523-700

Baloghné Csávás Edina Telefon: +36 36/521-969

Bíró Kersztin Telefon: +36 36/523-741

Gyenge-Őszi Mária Telefon: +36 36/521-961

Habuczki Piroska Telefon.: +36 36/ 521-967

Laboda Anita Telefon: +36 36/523-736

Orosz Helga Zsuzsanna Telefon: +36 36/521-925

 

 

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

 

Szervezeti és működési Szabályzat Letölthető dokumentum  Hatályos 2021. 04.01-től

A Hivatal ügyrendje 2021.04.01-től  Letölthető dokumentum

 

Alapító Okirat 

 

Esélyegyenlőségi Terv (hatályos: 2014. október 15-től)

 

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja (hatályos: 2013. július 1-től)

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2015. december 17-i felülvizsgálata

Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2017. szeptember 27-i felülvizsgálata- hatályos 2018 november 30-ig

Letölthető dokumentum esélytáblák

Letölthető dokumentum Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Esélyegyenlőségi Programja 2018. december 1-től

Letölthető dokumentum  Intézkedési terv

Letölthető dokumentum Esélyegyenlőségi Program felülvizsgálata  Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése nevében eljárva 300/2021. (VI. 11) polgármesteri határozattal

 

Letölthető dokumentum 1/2017 számú Közszolgálati Szabályzat

Letölthető dokumentum   Iratkezelési Szabályzat 2021

 

Hivatalos név: Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Székhely: Eger, Dobó István tér 2.
Postacím: 3301. Eger, Pf. 34.
Telefonszám: 36/ 523-700
Faxszám: 36/ 523-777
Zöldszám: 80/ 200-882
Központi elektronikus levélcím: egpolgh@ph.eger.hu 

Honlap URL-je:http://www.eger.hu

 

Ügyfélszolgálat elérhetősége:


Szociális ügyintézés:
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 36/ 523-790
Fax: 36/523-777
Ügyfélfogadás helye: Eger, Kossuth Lajos utca 28
Postacím: 3300. Eger. Kossuth Lajos utca 28.
Elektronikus levélcím: szocialis@ph.eger.hu

 

Adóügy:

Adó Iroda Vezetője: Korsós László

Telefonszám: 36/523-720

Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: korsos.laszlo@ph.eger.hu

 

Csoportvezető: dr. Kincses Miklósné
Cím: 3300 Eger, Széchenyi u. 2.
E-mail: kincses.miklosne@ph.eger.hu
Telefonszám: 36/523-724

 

Csoportvezető: Bóta Tamás

Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: bota.tamas@ph.eger.hu
Telefonszáma: 36/ 523-722

 

Csoportvezető: Dr. Vincze Ágnes

Cím: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
E-mail: vincze.agnes@ph.eger.hu

Telefonszáma: 36/ 523-722

 

Ügyfélfogadás időpontjai:
Hétfő: 09.00-16.00
Kedd: 09.00-16.00
Szerda: 09.00-17.00
Csütörtök: 09.00-16.00


Helye: Eger, Dobó István tér 2.

 

Tel.: (+36) 36/523-725; 523-726. (kizárólag ügyfélfogadási időben)
Fax: 36/523-721

 

Városüzemeltetés:
Az ügyfélszolgálat telefonszáma: 36/523-740
Fax: 36/523-777
Ügyfélfogadás helye: 3300 Eger, Dobó tér 2
Elektronikus levélcím: varosuzemeltetes@ph.eger.hu

 

Az ügyfélszolgálati vezető neve:  Dr. Nagy-Holló Eszter irodavezető


Szociális ügyintézés: Hajdúné Tóth Erika csoportvezető
Telefonszáma: 36/ 523-706
Postacíme: Eger, Kossuth Lajos utca 28
Elektronikus levélcím: szocialis@ph.eger.hu

 

 

 

 

Általános ügyfélfogadási időtől eltérő ügyfélfogadási rend:

 

a) Adóigazgatási és szálláshely üzemeltetési tevékenységgel összefüggő ügyekben a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnéséig kizárólag elektronikus úton, ügyfélkapun keresztül történik ügyfélfogadás;


b) A Polgármesteri Hivatal Jogi és Hatósági Iroda Szociális Csoportja feladatkörébe tartozó ügyekben a Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet megszűnéséig:

 

Szerda: 8.00-12.00 óráig és 13.00-17.00 óráig

 

 

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

 

Adóhatósági elektronikus ügyintézéről bövebben


Hivatalunk az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvénynek (Eüsztv.) megfelelően a természetes és jogi személyek számára a jogszabályokban meghatározott esetekben biztosítja, hogy ügyeiket kényelmesen, elektronikus úton intézhessék.

 

Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának biztonságos központi kapcsolattartási címe az alábbi azonosítókon érhető el:

 

Hivatal rövid neve Hivatal teljes neve KRID
EGERADO Eger Megyei Jogú Város Önkormányzati Adóhatósága 644093165
EGERMJV Eger Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala 314534378
EGERONK Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata 447994950

 

Az elektronikus ügyintézés általános szabályait több speciális jogszabály tartalmazza, amelyek együttesen adják az elektronikus ügyintézés keretrendszerét.

 

Az elektronikus ügyintézés ügyféli alapjog, azonban az Eüsztv. a nem természetes személyek (gazdálkodó szervezetek) és az elektronikus kapcsolattartásra kötelezett, adóköteles tevékenységet végző természetes személyek számára az elektronikus ügyintézést kötelezően előírja. Az e-ügyintézésre kötelezett szervezetektől papír alapon érkező beadványok nem alkalmasak a kívánt eljárások megindítására.

 

A természetes személyek, azaz magánszemélyek számára is nyitva áll az elektronikus út választása, de nem kötelezettség.

 

Egyéni vállalkozók saját cégkaput nem használhatnak, azt egyéni vállalkozásukhoz tartozóan nem nyithatnak. Az egyéni vállalkozó hivatalos elérhetősége a KÜNY tárhelye.

 

A gazdálkodó szervezetek a cégkaput használhatják elektronikus kapcsolattartáshoz, dokumentum beküldéséhez és a részükre szóló hivatalos dokumentum letöltéséhez. A cégkapun keresztül megvalósított kommunikáció minden tekintetben megfelel a hitelességi feltételeknek, így az maradéktalanul kiváltja a papír alapú levelezést.

 

Elektronikus kommunikációt választó magánszemélyek az ügyfélkapun keresztül tarthatnak kapcsolatot a hivatallal.

Az elektronikus ügyintézés helyszíne, az Önkormányzati Hivatali Portál (OHP), amelyet az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek (gazdálkodó szervezetek valamint az ügyfél jogi képviselője), továbbá az ezen lehetőséggel élni kívánó természetes személyek (magánszemélyek) érhetnek el.

 

Az OHP bárki számára elérhető, egyes funkciók szabadon használhatók, más funkciók azonban bejelentkezéshez kötöttek.

 

Az Önkormányzati Hivatali Portál a https://ohp.asp.lgov.hu URL-en érhető el.
Elektronikus Ügyintézés az E-önkormányzat portálon – Általános tájékoztató

 

Bejelentkezés nélkül igénybe vehető funkciók:
Önkormányzat-keresés
Űrlapok online kitöltése beküldés nélkül

 

Bejelentkezéshez kötött (online) funkciók:
Ügyindítás
Mentett űrlapok
Adóegyenleg lekérdezés
Adóbevallási információk
Adók, díjak, illetékek befizetése
Fizetés történet
Önkormányzat kereső
Saját önkormányzatok

 

Azon ügyekben, amelyekre az OHP nem rendszeresített űrlapot, az e-Papír szolgáltatás segítségével indítható elektronikusan ügyintézés, tehát amennyiben az Ön által intézendő ügyben nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papír szolgáltatáson keresztül terjesztheti be.


A szolgáltatás elérhetősége: https://epapir.gov.hu

Tájékoztatás a szolgáltatásról

 

Felhívjuk figyelmüket, hogy gazdálkodó szervezet ügyfél az E-ügyintézési tv. 14.§ (1) bekezdése alapján köteles bejelenteni az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (a továbbiakban: rendelkezési nyilvántartás) az elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségét. Ennek feltétele a –2018. január 1-től kötelező – cégkapu regisztráció (https://cegkapu.gov.hu)

 

Természetes személy ügyfél esetében – amennyiben ügyeit elektronikusan kívánja intézni – az ügyintézési rendelkezésének nyilvántartásába (rendelkezési nyilvántartás) szíveskedjen alaprendelkezést tenni az elektronikus ügyintézés engedélyezése céljából.(A rendelkezési nyilvántartás szolgál az ügyfelek ügyintézési rendelkezéseinek, illetve meghatalmazásainak rögzítésére. A rendelkezési nyilvántartás a https://rendelkezes.kekkh.gov.hu/rny-public/  címen érhető el, azonosítást követően)


Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az elektronikus ügyintézés során kizárólag hitelesített dokumentumok fogadhatók el.

Dokumentumok hitelesítése


Természetes személyek esetén:

- eSZIG https://hiteles.gov.hu/cikk/50/eszig_e-alairas_informaciok e-aláírás információk
- AVDH https://niszavdh.gov.hu Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés


Jogi személyek esetén:
Pl. https://netlock.hu/, https://e-szigno.hu/


Nincs lehetőség elektronikus ügyintézésre az alábbi esetekben:

- ha jogszabály az ügyfél személyes megjelenését vagy meghatározott okiratok másként nem pótolható benyújtását kötelezővé teszi;
- ha nemzetközi szerződés vagy az Európai Unió általános hatályú, közvetlenül alkalmazandó kötelező jogi aktusa kizárja;
- ha az okirat vagy más beadvány minősített adatot tartalmaz.

 

 

 

 

 



< Vissza
Intézze ügyeit elektronikusan!
Fejlesztési projektek