Gazdasági Iroda ügyintézői
Közzétételi egység: szervezeti egységek ügyintézői
Irodavezető: Vincze Adrienn
Elektronikus levélcím: vincze.adrienn[kukac]ph.eger.hu
3300 Eger, Dobó István tér 2.
Telefonszám: +36 36/523-750
Fax: +36 36/523-779
Farkas Zsolt József pénzügyi ügyintéző
3300 Eger, Dobó István tér 2.
Elektronikus levélcím: farkas.zsolt@ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/523-762
Nagy Mariann gazdasági ügyintéző
3300 Eger, Dobó István tér 2.
Elektronikus levélcím: nagy.mariann[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/523-752
Kolenics Mónika közgazdász
3300 Eger, Dobó István tér 2.
Elektronikus levélcím: kolenics.monika[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/523-754
Bakos Friderika vagyonnyilvántartási ügyintéző
3300 Eger, Kossuth Lajos utca 28.
Elektronikus levélcím: bakos.friderika[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-936
Patkó Nikolett vagyonnyilvántartási ügyintéző
3300 Eger, Kossuth Lajos utca 28.
Elektronikus levélcím: patko.nikolett[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-941
Vargáné Andrási Anna vagyonnyilvántartási ügyintéző
3300 Eger, Kossuth Lajos utca 28.
Elektronikus levélcím: vargane.anna[kukac]ph.eger.hu
Telefonszám: +36 36/521-942
Hatályos 2025. március 1-től
Közgazdász
1. Költségvetési tervezéssel összefüggő feladatok:
a) Számszaki előkészítő munkát végez az önkormányzat gazdasági programtervezeteinek elkészítésében. A számszaki elemzéseken túl szintetizálja és koordinálja az ágazati koncepciókban megfogalmazott irányokat és azt hatékonyan építi be a programtervezetekbe.
b) Számszaki elemző munkát végez az éves költségvetési rendelethez (a költségvetésben megjelenő hitel összegével kapcsolatos prognózisszámítások).
2. Költségvetési előirányzatok rendelkezésre bocsátásának feladatai:
a) A Heves Megyei Regionális Hulladékgazdálkodási Társulás és az Egri Kistérség Többcélú Társulása bevételeit, valamint kiadásait nyilvántartja, és elvégzi a társulások teljes körű könyvvezetését.
b) Analitikus nyilvántartásokat vezet az Önkormányzat hitelszámláiról.
3. Költségvetés végrehajtásával és a költségvetési gazdálkodással összefüggő feladatok:
a) A költségvetésben tervezett hitel felvétele kapcsán számításokat végez, előkészíti a hitelfelvételt, ellenőrzi a szerződéseket, és nyilvántartja a felvett hitelek alapösszegeit, törlesztő részleteit, kamatait. Részt vesz a hitelfelvétel versenyeztetési eljárásának lebonyolításában, összeállítja a MÁK részére benyújtandó anyagokat.
b) A Stabilitási törvény előírásainak megfelelően adatot szolgáltat a MÁK részére az adósságot keletkeztető ügyletekről, melynek elkészítését az érintett szakirodák és a költségvetési csoport segíti.
4. Költségvetési ellenőrzéssel összefüggésben irodavezetői megbízásra részt vesz és elemző munkát végez az Önkormányzat felügyelete alá tartozó költségvetési szervek és a polgármesteri hivatal költségvetésének ellenőrzésében.
5. Részt vesz a számlavezető pénzintézet kiválasztásának előkészítésében, a pályázatok értékelésében, a szerződéskötés előkészítésében, teljesíti feléjük a szükséges időszaki adatszolgáltatásokat.
6. Egyéb feladatok:
a) vagyonbiztosításhoz kapcsolódó feladatok
b) kezességvállalások nyilvántartása
c) közgyűlési és bizottsági anyagok készítése
d) hazai és európai uniós pályázatok pénzügyi elszámolásában való közreműködés
Gazdasági ügyintézők
1. Közreműködnek az Önkormányzat és a Hivatal nevére szóló papír alapú és e-számlák nyilvántartásba vételében.
2. Közreműködnek a rendelet-tervezetek, előterjesztések elkészítésében, szöveges beszámolók összeállításában.
3. Feltöltik a Gazdasági Iroda bizottsági és közgyűlési előterjesztéseit a szakrendszerbe.
4. Előkészítő munkát végeznek az éves költségvetési rendelet összeállításához és a rendelet módosításához.
5. Könyvelésre előkészítik az Önkormányzat és a Polgármesteri Hivatal költségvetési elszámolási számláinak számlakivonatait.
6. A költségvetési szervekre vonatkozóan vezetik az előirányzat nyilvántartást. Az előirányzat módosításokról kiértesítik a költségvetési szerveket.
7. Bonyolítják a munkáltatói lakáskölcsönökkel kapcsolatos pénzügyi feladatokat.
8. Kezelik a banki terminált, részt vesznek az utalások előkészítésében és végrehajtásában.
9. Előkészítik az iroda levélpostai küldeményeit (számlák, levelek).
10. Közreműködnek az irodai munkaidő-, és szabadság nyilvántartással összefüggő feladatokban.
11. Közreműködnek a szabályzatok elkészítésében.
12. Közreműködnek az önkormányzatra és valamennyi költségvetési szervre vonatkozó energetikai nyilvántartás vezetésében.
Vagyonnyilvántartási ügyintézők
1. Vagyonnyilvántartási feladatok:
a) Az Önkormányzat és Hivatala, valamint az Önkormányzat irányítása alá tartozó költségvetési szervek vonatkozásában (kivéve: Egri Közszolgáltatások Városi Intézménye) elvégzik az immateriális javak, tárgyi eszközök, kis értékű tárgyi eszközök bevételezését, állománycsökkenési bizonylatok kiállítását. Elvégzik az immateriális javak, a tárgyi eszközök értékcsökkenés elszámolását, feladást készítenek a főkönyvi könyvelés részére. Az analitikus nyilvántartás adatait egyeztetik a főkönyvi könyvelés adataival és a vagyonkataszteri nyilvántartással.
b) Részt vesznek a selejtezési munkálatokban.
c) A Leltározási Szabályzatban meghatározott időközönként elvégzik a leltározást és a leltár kiértékelését.