Pályázati Felhívás
az Egri Városi Sportiskola magasabb vezetői megbízásnak minősülő igazgatói munkaköre betöltésére
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata - a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (Kjt.) 20/A. § alapján és a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a testnevelés és sport területén történő végrehajtásáról szóló 325/2008 (XII.29.) kormányrendeletben (Kormányrendelet) foglaltak alapján – pályázatot hirdet az Egri Városi Sportiskola igazgató (magasabb vezető) beosztás ellátására.
A vezetői megbízás időtartama: a vezetői megbízás 5 év határozott időre szól, 2016. augusztus 1-jétől 2021. július 31-ig.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan időtartamú közalkalmazotti jogviszony. (Betöltendő munkakör: sportmunkatárs)
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidő
A munkavégzés helye: 3300 Eger, Stadion u. 8.
A beosztáshoz tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény egyszemélyi felelős vezetőjeként biztosítja az intézmény szakszerű működését, az alapító okiratban meghatározott célkitűzések megvalósítását. Felelős a szakmai munka színvonaláért, az ésszerű és takarékos gazdálkodásért, a költségvetési előirányzat betartásáért; az intézmény kezelésében lévő vagyon rendeltetésszerű használatáért. Gyakorolja a munkáltatói jogokat az intézményben foglalkoztatott közalkalmazottak felett, képviseli az intézményt a fenntartó önkormányzat és más hatóságok előtt.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvénynek a testnevelés és sport területén történő végrehajtásáról szóló 325/2008 (XII.29.) korm. rend rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• a pályázó büntetlen előéletű és nem áll a Kjt. 20. § (2d) és (2e) pontjában foglaltak szerint foglalkozástól eltiltás hatálya alatt;
• sportszakmai (sport vagy testnevelés) szakirányú felsőfokú iskolai végzettség, a felsőoktatásban szerezhető képesítések jegyzékéről és új képesítések jegyzékbe történő felvételéről szóló 139/2015. (VI. 9.) Korm. rendelet 2. melléklete 81. és 82. pontja, valamint 3. melléklet 193.-196. pontjai, továbbá a tanárképzés rendszeréről, a szakosodás rendjéről és a tanárszakok jegyzékéről szóló 283/2012. (X. 4.) korm. rendelet 1. melléklet 57.-59. pontjai alapján vagy középiskolai végzettséggel és felsőfokú végzettségi szintet biztosító képzettséggel
• vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
A pályázatnál előnyt jelent:
• vezetői szakmai tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások, nyilatkozatok:
• pályázó részletes szakmai önéletrajza,
• végzettséget, szakképzettséget tanúsító okiratok másolata,
• szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok,
• az intézmény vezetésére vonatkozó program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzelésekkel,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány – vagy az erkölcsi bizonyítvány megkéréséről szóló igazolás a büntetlen előélet igazolására és hogy nem áll a Kjt. 20. § (2d) és (2e) pontjában foglaltak szerint foglalkozástól eltiltás hatálya alatt,
• a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
• a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázó hozzájárul-e pályázatának nyilvános ülésen történő tárgyalásához
• vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget elfogadó nyilatkozat.
A beosztás betölthetőségének időpontja: a beosztás legkorábban 2016. augusztus 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: a Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal KÖZIGÁLLÁS internetes oldalán történő közzétételt követő 30. nap.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatot zárt borítékban 3 eredeti példányban papír alapon, továbbá 1 példányban az eredeti aláírásokat is tartalmazó teljes pályázati anyagot CD lemezen szkennelt formátumban kell benyújtani:
• postai úton, Eger MJV Önkormányzata címére (3300 Eger, Dobó tér 2.) történő megküldésével, vagy
• személyesen: Eger MJV Polgármesteri Hivatal Jegyzői Titkárságán (3300 Eger, Dobó tér 2. I. em. 3-4. iroda)
A borítékon kérjük feltüntetni: „Pályázat az Egri Városi Sportiskola igazgatói állására"
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázókat a pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül szakmai bizottság hallgatja meg. Az igazgatói megbízásról – a véleményezésre felkért bizottság javaslata alapján – Eger MJV Önkormányzat Közgyűlése dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje 2016. július 31.
A pályázattal kapcsolatban információ kérhető a Polgármesteri Hivatal Jogi és Hatósági Irodája Jogi Csoportjánál (Eger Dobó tér 2. Tel: 36/523-775)