INGATLAN BÉRBEADÁS
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata meghirdeti az Önkormányzat tulajdonában lévő nem lakás célú helyiséget nyílt versenyeztetési eljárás útján történő bérbeadásra az Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének az önkormányzat vagyonáról és a vagyongazdálkodásról szóló 35/2015. (X.30.) önkormányzati rendelete alapján az alábbiak szerint:
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzatának megbízása alapján az EVAT Zrt.
2022. szeptember 8-én 10.00 órakor
nyílt versenyeztetés útján bérbe kívánja adni az
Önkormányzat tulajdonában lévő nem lakás célú helyiséget.
I. Kiíró:
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata
Székhelye: 3300 Eger, Dobó István tér 2.
Adószám: 15729325-2-10
Képviseli: Mirkóczki Ádám polgármester
Telefon: +36 36 523 700
Email: vagyongazdalkodas@ph.eger.hu
II. Kiírás tárgya
(összegek Ft-ban értendők)
Cím: Dobó tér 11.
Hrsz.: 5037
Funkció: műemlék épület
Alapte-rület m2: 173
Induló éves bérleti díj (nettó ár): 11.305.800,-
Pályázati biztosíték: 2.826.450,-
Megtekinthető-ség a helyszínen: 2022.09.05. 14.00 -16.00 óra
- A bérleti jogviszony kezdete 2022. október 1. napja.
- A bérleti jogviszony időtartama: szerződéskötés napjától számított 10 év.
Bérleti jogviszony létrejöttének feltételei:
- szálláshely–étterem funkció vállalása a teljes bérleti jogviszony alatt;
- a pályázó, vagy vele jogviszonyban álló személy szálláshely üzemeltetésben és vendéglátásban szerzett minimum 5 éves szakmai tapasztalata;
- a Senátor-Házban kiállított antik berendezési tárgyak, műtárgyak, valamint az étterem működéséhez szükséges eszközök és az üzleti know-how megvásárlására vonatkozó megállapodás létrejötte az előző és a leendő bérlő között.
A Pályázati dokumentáció rendelkezésre bocsátása nyilvános közzététel útján történik, azonban a leendő bérlő által megvásárlandó ingóságok listája és az üzleti-know értékbecslési szakvéleménye személyesen átvehető az EVAT Zrt. Titkárságon (3300 Eger, Zalár József u. 1-3.)
Az eljárás helye: Eger, Zalár J. u. 1-3. sz. EVAT Zrt. székhelye
III. Eredményhirdetés
2022. szeptember 12.
IV. Szerződéskötés
Szerződéskötés: az eredményhirdetéstől számított 4 munkanap.
V. Egyéb rendelkezések
1. Induló éves bérleti díj minden évben a KSH által közzétett a fogyasztói árindex 100%-ával emelkedik. Első emelésre 2023. májusában kerül sor.
2. A licitlépcső: 10.000,- Ft.
3. A pályázati biztosítékot az eljárást megelőző napon 16.00 óráig kell befizetni az EVAT Zrt. Raiffeisen Banknál vezetett 12033007-00380027-00100007 számú számlájára. A pályázati biztosíték befizetése az induló nettó bérleti díjon történő ajánlattételnek minősül. A pályázati biztosítékot nyertesség esetén 3 havi bérleti díjnak megfelelő összegre kell kiegészíteni, ami óvadékként a kezelőnél marad. A helyiség leadása esetén az óvadék teljes mértékben visszajár, amennyiben hátraléka a bérlőnek nincs.
4. Az ingatlan albérletbe nem adható.
5. A Kiíró fenntartja azon jogát, hogy a nyertes ajánlattevő visszalépése esetén jogosult az eljárás soron következő helyezettjével szerződést kötni. A pályázati biztosíték befizetése egyúttal az induló bruttó bérleti díjra történő ajánlattételnek minősül.
6. A Kiíró fenntartja azon jogát, hogy a pályázat során ajánlatot tett egyik ajánlattevővel sem köt szerződést, és ily módon a pályázatot – akár indoklás nélkül is – eredménytelennek minősítse.
7. Az ajánlatok bírálati szempontja:
o A legmagasabb összegű ajánlat
8. Ajánlati kötöttség: a szerződéskötés napjáig fennáll. Amennyiben a szerződéskötésre a nyertes pályázó érdekkörébe tartozó okból ezen idő alatt nem kerül aláírásra úgy a pályázati biztosíték a kiírót illeti meg.
9. Nem jár vissza a pályázati biztosíték, ha:
- Az ajánlattevő az eljárás megkezdését követően visszalép
- Az ajánlattevő az ajánlati kötöttség időtartama alatt az ajánlatát visszavonja,
- A szerződésnek a felhívásban megjelölt időn belüli megkötése neki felróható, vagy az érdekkörében felmerült más okból hiúsult meg.
A versenyeztetési eljáráson való részvétel feltétele eljáráson résztvevő részéről az alábbi dokumentumok bemutatása:
- személyazonosság igazolására szolgáló dokumentum,
- egyéni vállalkozó esetében a regisztrációról szóló igazolás vagy igazolvány, gazdasági társaság esetén 30 napnál nem régebbi cégkivonat és aláírási címpéldány legalább egyszerű másolatban,
- ha az ajánlattevő nem személyesen vesz részt az eljárásban, akkor közokiratban vagy teljes bizonyító erejű magánokiratban foglalt képviseleti meghatalmazása,
- az Nvt. 3. § (2) bekezdésében meghatározott esetekben az ott előírt cégszerűen aláírt átláthatósági nyilatkozat
- Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata és az EVAT Zrt. felé nincs bérleti díj és adók módjára behajtható tartozása
- üzemeltetési terv
- a tervezett funkció ellátáshoz szükséges végzettség, szakmai tapasztalat bemutatása, referenciaszemély megnevezésével és elérhetőségének megadásával;
- kötelezettségvállaló nyilatkozat a Senátor-Házban kiállított antik berendezési tárgyak, műtárgyak, valamint az étterem működéséhez szükséges eszközök és az üzleti know-how megvásárlására vonatkozó megállapodás megkötéséről az előző bérlővel.
A nyílt versenyeztetési eljárással kapcsolatban érdeklődni lehet az EVAT Zrt-nél a +36 36 511-735 telefonszámon.
Jelen hirdetmény nem minősül nyilvános ajánlattételnek!