Pályázat Benedek Elek Óvoda - intézményvezető
Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Benedek Elek Óvoda intézményvezető (magasabb vezető) munkakör betöltésére.
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A vezetői megbízás időtartama: A vezetői megbízás határozott időre, 2022.09.01.-2027.07.31.-ig szól.
A munkavégzés helye: Heves megye, 3300 Eger, Vallon utca 4.
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok:
Az intézmény egyszemélyi felelős vezetőjeként biztosítja az intézmény szakszerű és törvényes működését az alapító okiratban meghatározottak szerint.
Felelős a szakmai munka színvonaláért, az ésszerű és takarékos gazdálkodásért, a költségvetési előirányzat betartásáért; az intézmény kezelésében lévő vagyon rendeltetésszerű használatáért.
Feladata az intézmény irányítása, a működés személyi és tárgyi feltételeinek folyamatos biztosítása, fejlesztése, együttműködés más szervezetekkel, igény szerint beszámolás az intézmény munkájáról, az előírt dokumentáció vezetése és a működéssel kapcsolatos jelentések elkészítése.
Gyakorolja a munkáltatói jogokat az intézményben foglalkoztatott közalkalmazottak felett, képviseli az intézményt a fenntartó önkormányzat és más hatóságok előtt.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Főiskola, felsőfokú óvodapedagógus végzettség, pedagógus szakvizsga keretében szerzett intézményvezetői szakképzettség,
- Óvodapedagógus munkakörben szerzett szakmai gyakorlat - Legalább 3-5 év szakmai tapasztalat,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- magyar állampolgár, cselekvőképesség, a magyar nyelv anyanyelvi szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Vezetői szakmai tapasztalat - Legalább 1-3 év vezetői tapasztalat,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- pályázó részletes szakmai önéletrajza,
• az iskolai végzettségről és szakképzettségről szóló nyilatkozatot, amely tartalmazza az okiratot kiállító intézmény megnevezését, az okirat számát, az okirat kiállításának dátumát (az eredeti okiratot a pályáztatási eljárás során be kell mutatni),
• legalább 4 év szakmai gyakorlat igazolását,
• az intézmény vezetésére vonatkozó program, szakmai helyzetelemzésre épülő fejlesztési elképzelésekkel,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítványának adatait: okmányszám, kiállítás dátuma, erkölcsi bizonyítvány kérelem azonosítója (az eredeti okiratot a pályázati eljárás során be kell mutatni
- tekintettel arra, hogy a Kjt. 20. § (4) bekezdés alapján a közalkalmazotti jogviszonyt létesíteni szándékozó személy hatósági bizonyítvánnyal igazolja, hogy büntetlen előéletű, továbbá, hogy nem áll a Kjt. 20. § (2) bekezdés d) pontja szerinti büntetőeljárás hatálya alatt, és vele szemben nem állnak fenn a (2d) és (2e) bekezdésben foglalt kizáró okok
- arra vonatkozó nyilatkozatát, hogy a. a pályázat tartalmát az elbírálásban részt vevő személyek megismerhetik, továbbá a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, b. a közgyűlés nyílt vagy zárt ülésen tárgyalja a pályázat elbírálását, c. a jogszabály által előírt vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség teljesítésének vállalja
- d. vele szemben a Kjt. 41. §-ában szereplő összeférhetetlenség nem áll fenn, e. cselekvőképességét érintő gondnokság alatt nem áll.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2022. szeptember 1. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2022. augusztus 8.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Farkas Judit nyújt, a 36/521-992 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata címére történő megküldésével (3300 Eger, Dobó István tér 2. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 13426-1/2002. , valamint a munkakör megnevezését: intézményvezető.
- Személyesen: Dr. Bánhidy Péter, Heves megye, 3300 Eger, Dobó István tér 2. .
A pályázat elbírálásának módja, rendje:
A pályázókat a pályázati határidő lejártát követő 21 napon belül szakmai bizottság hallgatja meg. Az intézményvezetői megbízásról – a véleményezésre felkért bizottság javaslata alapján – Eger Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése dönt. A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2022. szeptember 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: www.eger.hu - 2022. július 8.
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:
A pályázat Eger Megyei Jogú Város Jegyzőjének címzett borítékban személyesen, vagy postán (Eger Dobó István tér 2.) nyújtandó be, papíralapon 1 példányban a pályázó által aláírtan, és 1 példányban elektronikus adathordozón. A borítékon kérjük feltüntetni: „Pályázat a Benedek Elek Óvoda intézményvezetői állására!"
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.eger.hu honlapon szerezhet.